/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Markedsføring af hjemmeside
Fra : ladywear
Vist : 735 gange
200 point
Dato : 14-01-05 15:05

Jeg har et sporgsmaal hvordan faar jeg mest respons paa min hjemmeside www.sexysexy.dk hvor er det godt og reklamerer.

MVH Jan

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 14-01-05 15:15

Hej Ladywear
Hvis du bruger et web hotel, kan de lægge dig ind med søgeord på en masse "søgemaskiner", og dine kunder finde dig ad den vej

god weekend
krakgt

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 210 point
Dato : 14-01-05 15:26

Lav metatags i HTML'en på din side, og tilmeld siden til Google (gratis): http://www.google.dk/add_url.html
Det er en start i hvertfald.

Så er der lister som Chart.dk og Nope.dk som du også kan tilmelde dig. (gratis)
Du kan også vælge at annoncere med bannerreklamer, men det koster noget. Man skal helst annoncere der hvor ens "publikum" normalt holder til.

En finans-hjemmeside kan typisk finde de mest interesserede læsere på f.eks. www.borsen.dk

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 14-01-05 16:21

Hvis du bruger:Dynamicweb.dk
så er det utroligt hvad der automatisk kommer med på alverdens søgemaskiner.
Software er CMS, og ikke helt gratis.
/PG

Godkendelse af svar
Fra : ladywear

Dato : 18-01-05 18:09

Tak for svaret Harlekin.