/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Værelse udlejes på nørrebro!
Fra : vaerelsetilleje
Vist : 523 gange
320 point
Dato : 14-01-05 01:30

Jeg har et værelse til leje på nørrebro lige ved Rundelen.
Der er gratis vaskekælder, fri adgang til adsl internet.
Der kører konstant busser mod byen, og det tager højst 12-15 min. til Rådhuspladsen.
Der ligger en Netto ca. 12 meter væk, og en kæmpe Kvickly 200 meter væk. Desuden ligger der en 7/11 100 meter væk.
Et ganske hyggeligt kvarter med et dejligt lyst værelse..

P.T. bor der et par der har fundet dres egen lejlighed, så jeg er lidt på den, da jeg giver 4600 kr. om måneden, og får meget lav timeløn på mit arbejde.

Værelset er på ca. 15 kvm. Der kan stå en dobbeltseng, samt nogle andre møbler.

Der er et udemærket badeværelse, med en helt ny bruser, og masser af plads til at tage bad i.

Det er dog kun en 2 værelses lejlighed, så jeg har spærret 1/4 af stuen af, med en reol, og nogle opstillede "vægge".
Ganske hyggeligt, men man skal lige vide det inden man bider på.
Derfor er huslejen da også kun 2000 kr. pr. mdr. og der behøver ikke blive betalt noget depositum. Jeg regner bare med at du selv betaler hvis du ødelægger noget

Jeg er hankøn 31 år.

Har det interesse, eller kender du nogen der kunne være interesserede, så sende mig en mail på:

vaerelsetilleje@hotmail.com

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-05 06:18

Jeg bor dejligt her i Århus - og er (desværre) ikke selv interesseret, men kender måske een som er. Jeg sidder lige her med min morgenkaffe og læser dit spørgsmål, men er ganske forvirret.

Du har et værelse til leje på Nørrebro, som egentlig er en toværelses lejlighed, der er spærret (lidt) af?!?!
Vil det sige, at der bor andre i den del af stuen, der er spærret af - og hvis ja, hvor mange drejer det sig så om?! ...Hvor stor er lejligheden?! er der køkken og bad?!
Den opstillede væg! - er det alt der er imellem evt. to dobbeltsenge?! - og kan man i det hele taget håndtere noget privatliv uden at du/andre er stående/liggende vidner?!

Nå, det er sikkert mig, der har morgenhovede og bare ikke fatter en brik, eller også er det mine dendritter og transmitter der endnu ikke er vågne.

God weekend
//Creamy

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 14-01-05 08:19

Jeg har lige lejet mig ind på et værelse på Sorgenfrigade, så desværre. Held og lykke.

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 14-01-05 12:39

Hehe. Der bor kun mig. Jeg opholder mig i stuen, og jeg kan lukke mig helt af. Lejeren får sit helt eget værelse. Og der er køkken og bad.
Dvs. mit område i stuen fungerer som et seperat værelse.
Så man kan sige at det er en hjemmelavet 3 værelses.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 320 point
Dato : 14-01-05 16:16

vaerelsetilleje/Vismanden

Jeg vil da håbe at du får dit værelse lejet ud.

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 14-01-05 19:07

Hehehehe... Ja jeg lavede kun den nye profil til formålet. Lukker vaerelsetilleje igen.-)

Kommentar
Fra : vaerelsetilleje

Dato : 21-01-05 16:01

Så fik jeg lejet det ud.
Lukker profilen ned, ved at indtase en ubrugelig email adresse samt et password jeg ikke kan huske.

Godkendelse af svar
Fra : vaerelsetilleje

Dato : 21-01-05 16:02

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-05 16:30

Selv tak

Håbet at det vil gå godt med den nye lejer.

Hilsen ans og god week-end