/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Til Vixen
Fra : bentjuul
Vist : 508 gange
300 point
Dato : 12-01-05 19:38

Hej Vixen
Tak for din step by step anvisning fra dette spørgsmål som du sendte til mig.
http://www.kandu.dk/dk/spg/57666
Det bliver spændende at prøve ud fra mit eget billede.

Jeg hæver "poængerne" når du har givet en kommentar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 13-01-05 00:13

hej bentjuul !
Et eller andet må være gået galt, i din " afregning" jeg har godt nok fulgt med i dit og andres skriv omkring guld farver på hudtoner, men jeg har ikke aktivt deltaget i debatten. Så der er sikkert nogle andre der sukker efter dine point. Jeg håber du har fået et svar du kan bruge, så alle dine duller bliver "golden babes" fremover.

Hilsen Villy
www.villysonnichsen.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-01-05 00:51

Hej Villy
Nej der er ikke gået nogelt med min "afregning" da det ikke var mig der havde spørgsmålet, men Vixen var så venlig at sende mig den guide han havde lavet til spørgeren der blev løsningen.

Det er iøvrigt en dejlig informativ hjemmeside du har Villy. Den har jeg brugt ved flere lejligheder - godt der er sådanne sider, så vi der ikke er særlig gode til Photoshop kan hente lidt hjælp.

//bentjuul

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-01-05 09:20

Hej Bentjuul:
Ja, jeg vil også gerne lige "klemme" en lille kommentar ind her i din tråd...eller måske rettere et lille ønske:
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få denne "opskrift" på guldfarver i hudtoner.

Hvis du vil sende den til mig her eller også (MEGET GERNE) på min email : pallenorton(snabela)privat.dk
Og jeg er selvfølgelig klar med en "posefuld" point for ulejligheden til dig.

På forhånd MANGE TAK!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-01-05 11:00

Hej Palle
Ja, jeg var så frimodig at skrive til Vixen, men det er jo egentlig ham der skal point for det, men jeg sidder først ved den computer på søndag - hvor jeg har det - så det bliver tidligst på søndag Palle.

//bentjuuul

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-01-05 11:07

Det er helt OK, Bent!! Jeg skal "betænke" jer begge som TAK for hjælpen/servicen!!!

Mvh
Palle

Accepteret svar
Fra : vixen

Modtaget 300 point
Dato : 13-01-05 15:03

Hej bent
jeg er da glad for at du måske kunne bruge den til noget. Nu er det jo IKKE en opskrift på "Guld hud" jeg har lavet, men mere det solbrændte-drømme-agtige-look.
Vixen

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 13-01-05 18:18

bentjuul> Tak for kommentaren, og forklaringen. :)
Har du og andre iøvrig kommentare til siden, evt. nye tiltag som mangler hører jeg gerne fra jer.
Hilsen Villy

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 16-01-05 16:55

Tak for svaret vixen. Dejligt med hjælp på den måde - er det ok at sende forklaringen videre til Palle - du kan se han spørger om det tidligere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 17-01-05 00:52

Hej Bent, selv tak send du den bare til hvem du har lyst.
Vixen

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 17-01-05 21:20

Jeg må indrømme at jeg også sidder og bliver helt nysgerig efter den mirakel-kur. Det var vel ikke muligt at den kunne blive lagt ind som et tip?

Zarzu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-05 22:25

Zarzu > send mig en mail, så sender jeg det til dig. Det er ikke egnet som tips, da der også er et billede.

//bentjuul