/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Pilgrim smykker
Fra : ida.sorensen
Vist : 3227 gange
30 point
Dato : 11-01-05 21:54

Hej allesammen.

Jeg har lige et spørgsmål vedrørende Pilgrim smykker:

Hvis man køber et Pilgrim smykke i f.eks. den butik der hedder: "Catz", der ligger i Svendborg, kan man så bytte smykket i f.eks. "Illum" I København?

Min mor mener nemlig at have hørt, at man kan det.

Mvh Ida :)

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 21:56

jeg er ikke sikker men spørg dog når du køber dem, Eller ring ind.

mvh Mcbanana_club2

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 11-01-05 21:57

Lige umiddelbart vil jeg sige ja. Du må jo prøve at spørge der hvor du køber dem. Hvis ikke det er af den helt gamle slags, altså deres nye smykker kan nok lettere byttes.

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 11-01-05 22:00

Jeg har et tilgode bevis til en butik i Svendborg der hedder "Catz". Og så havde jeg tænkt mig, at jeg kunne købe et Pilgrim smykke der og tage det med til København og bytte det i "Illum".

Men jeg må jo ringe ind og hører om det kan lade sig gøre.

Tror i det kan det?

Mange hilsner Ida

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 40 point
Dato : 11-01-05 22:04

Hvis Illum forhandler Pilgrim kan det måske lade sig gøre, men kontakt Pilgrem på denne adresse

http://www.pilgrim.dk/showpage.asp?lPageID=71

Hvis du vil bytte i Illum kan det sikkert kun blive til et andet Pilgrim smykke.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 11-01-05 22:08

Mange tak Ans.

Det skal også være et andet Pilgrim smykke. Så, det er jo fint, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg må prøve at ringe derind, eller skrive en mail.

Mvh Ida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-05 22:58

Selv tak

Jeg håber, at du kan finde det smykke, som du kan lide.

Der er jo andre forretninger i København end Illum, som forhandler Pilgrim.

Hilsen ans