/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office programlinie i 2003
Fra : cloose
Vist : 312 gange
50 point
Dato : 11-01-05 21:46

Hvordan får jeg i Office 2003 vis programlinien i siden. I Office 2000 er det ikke noget problem, men jeg kan ikke få version 2003 til det. Nogen gode råd ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 21:57

office 2000
prøv at søge på "værktøjer" i C:
det kan være den hedder det samme i 2003

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 22:01

men ellers ligger den hos mig (off 2000) her:
start>programmer>Microsoft office-værktøjer>programlinie.

Kommentar
Fra : cloose

Dato : 11-01-05 22:18

Tak til "emesen" for et ellers godt svar, men desværre kan jeg ikke se "programlinie" i office-værktøjer. Jeg har selv ledt efter programlinien der - men den findes ikke i Office 2003.
Jeg ved godt at den findes der i Office 2000 - men altså ikke i 2003!! Så er der andre bud?!

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 11-01-05 22:45

Beklager - men den findes ikke i Office 2003, men hvis du har installationen til office 2000 kan du "måske" overføre den derfra...?

Kommentar
Fra : allanni

Dato : 12-01-05 20:46

Denne facilitet findes ikke mere. Du kan hente de enkelte programmer ned i START eller HURTIG START ved at holde højre mus nede og trække enten programmet eller hele office-mappen ned i enten START eller HURTIG START.
Det virker.

Kommentar
Fra : allanni

Dato : 12-01-05 20:46

Denne facilitet findes ikke mere. Du kan hente de enkelte programmer ned i START eller HURTIG START ved at holde højre mus nede og trække enten programmet eller hele office-mappen ned i enten START eller HURTIG START.
Det virker.