/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Kopi af Dreamweaver 3, Flash 4 og Firewo~
Fra : cjannic
Vist : 749 gange
50 point
Dato : 22-06-01 10:27

Hvem har mulighed for at fremstille en kopi af Dreamwaever 3, Fireworks 3 og Flash 4.
Jeg har serienumrene til alle 3 programmer, men mangler original-programmerne. Disse er blevet væk under oprydning / flytning. Har idag snakket med Makromedia-UK og Computerstore, hvor programmerne er købt, men disse kan ikke hjælpe mig. Ikke engang Macromedia har flere af disse. Jeg vil nødigt opdatere, da dette vil stå i flere tusinde kroner - selv i en opgradering. Til orientering er dette fuldt lovligt, da vi jo stadig har licenserne

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 22-06-01 11:08

Hej Cjannic,

Du kan hente "try version" hos macromedia, og så skrive dine serienumre ind for at registrere dem.

gå ind på : http://www.macromedia.com/software/

Gandalf

Kommentar
Fra : cjannic

Dato : 22-06-01 12:13

Hej Gandalf og hjr
Problemet er at de versioner der er mulige at downloade er opdaterede versioner - d.v.s. Dreamweaver 4, Flash 5 og Fireworks 4. For at kunne bruge disse lovligt, vil jeg være nødt til at opgradere mine lisenser, hvilket vil koste omkring 4000,- kr.

Kommentar
Fra : doc

Dato : 22-06-01 12:19

Jeg tror du skal tage fat i Macromedia igen, de må da kunne sende dig et par kopier af originalerne.

Kommentar
Fra : cjannic

Dato : 22-06-01 12:36

Jeg har haft fat i Macromedia - men de har ikke flere !!!!!!! De har derfor rådet mig til selv at få fat i en kopi af programmer og installere dette med mine egne licenser........

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 22-06-01 13:09

Hvis du ligger en mail-adresse, eller anden måde at kontakte dig
på kan jeg sende dig nogle adresser hvor du formegentlig kan finde
dem (tror ikke KanDu er gald for at vi placere links til ret mange Warez
sider her)

-
Tommy

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 22-06-01 13:09

gald = glad
- Stavefejl er gratis.

Kommentar
Fra : cjannic

Dato : 22-06-01 13:20

Adressen er: clausjannic@ungdomsskolen.net

Kommentar
Fra : cjannic

Dato : 23-06-01 13:17

Der er godt nok links til Dreamweaver 3 på ovenstående adresser, men ingen af dem fungerer !!!!!

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 23-06-01 13:20

Så afvis han svar.
Det er da utrolig at Dreamweaver ikke kan være behjælplig - du har da brugt en del penge på deres produkter.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-01 19:46

Man kan ikke fremstille en kopi ud fra serienumre etc. Og da Macromedia ikke har i sinde at sende dig en ny er du på s.......! Så må man jo kigge på juraen. Har du betalt for et stykke software hvor licensen gør dig berettiget til at kunne bruge servicen i et givent tidspunkt, og er macromedia forpligtet til at afhjælpe problemet eller forpligtet til at tilbagebetale den periode hvor du ikke kan anvende softwaren. Har macromedia en afdeling i Dk så gælder dansk ret da de så har hjemting her. Hvis ikke så gælder formentlig amerikansk ret (eller hvor de nu er fra) og så står jeg af. Men kig deres forretningsbetingelser igennem og se hvad du er berettiget til. Jeg er bange for at det ender med at der intet er at gøre.....de er da nogle krejlere!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : cjannic

Dato : 24-07-01 13:10

Svaret godkendt i ren eufori over en dejlig kompetent norsk pige hos Makromedia - som alligel godt kunne skaffe programmerne - koster os godt nok kr. 1400,- men alligevel