/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bedste lyd bærbar
Fra : meyerbeyer
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 10-01-05 10:34

Jeg vil gerne have min bærbare til at yde optimail lydgengivelse. Jeg har ikke højtalere tilsluttet men lyden syntes at være meget lav (jeg har skruet helt op for styrken) jeg skal nærmest sidde med hovedet nede ved computeren for at høre lyden.
Er der nogle som kan hjælpe med en detaljeret beskrivelse af hvordan jeg får egenskaberne ændret. Jeg ved godt at man kan tilslutte højtalere men jeg vil gerne have det til at fungere uden
Gerne en forklaring "skåret ud i pap"

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 10-01-05 14:52

Nede I status linien helt til højre befinder der sig nogle små ikoner, en af dem er en højtaler. Prøv at klik på den. Så skul der fremkomme en mikserpult. Der kan du jo skrue op for alt, ja prøve dig frem.

Hvis den ikke er der, så prøv at tryk på START Alle programmer - tilbehør - underholdning der under skul der også være en højtaler. Jeg ved ikke vad programmet heder pådansk for jeg har en engelsk ver. XP.

Peter Jensen

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 11-01-05 11:41

ja men lyden er stadig for lav

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 11-01-05 11:43

Også windows lyde ??

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 11-01-05 12:36

ja

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 11-01-05 23:08

Så er der jo noget galt med den. Hvor gammel er den, er der garanti på osv. Eller er problemet opstået efter system opdatering. Jeg ved det mange spørgsmål.

Men husk nix pille hvis der er garanti (3 års reklamation)

MV.
Peter Jensen