/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mine sange?
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 354 gange
70 point
Dato : 09-01-05 17:30

Nu har jeg endelig fundet mine tabte sange fra min harddisk, men der er meget jeg ike kan afspille..!

- Det er sange som er lagt ned fra cd, de hedder .rmj, ved ikek om de hed det før, på min gamle computer, men gør de nu, og kan ikek afspille dem
- please hjælp :)

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 80 point
Dato : 09-01-05 18:10

få nogle flere afspiller.
Hvad bruger du nu ?
jeg bruger Winamp og Media player samt Musik Macht jukebox

Derudover kan det være at den gang du gemte dem, kan det være at du har gjort sådan så de ikke kan sendes til andre eller kopiers.

Derfor, hvis du har hente dem fra din gamle hardisk og har lagt dem over på en anden, kan det være at de ikke vil afspille der.
Men et er bare et gæt

Godkendelse af svar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 09-01-05 18:14

Tak for svaret Trinethk. hentede Realone og så virkede det sku ;)