/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tjen penge på mobilen
Fra : mrm86
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 09-01-05 14:19

Smart-SMS giver 1 kr på sms man modtager!

Men er der nogen der ved hvordan man for pengene udbetalt?

Der er blevet skrevet et tip om dette emne, men hvis man ikke kan få sine penge udbetalt så er det jo ligemeget!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-01-05 14:27

Jeg ved ikke hvordan man som mobil ejer er beskyttet af loven, men tænk dig godt om inden du siger ja til sådan noget. hvad hvis dit nr ligepludselig bliver sendt rundt til mange firmaer og du modtager mange mange sms om dagen..
det er jo ikke nødvendigvis alle som betaler dig 1 kr.. jeg syntes heller ikke det lyder logisk at man kan få en hel kr pr sms man modtager..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 14:45

Der er ikke kun skrevet et tip om emnet, men lavet hele 2 spørgsmål om det også inden for de seneste dage. I den første tråd er der såvel navn som email-adresse, så ham kan du nemt kontakte og få svar på dit spørgsmål. Jeg skal lige finde det til dig. Øjeblik!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 14:48

Tråden var underskrevet af:

Anders Andersen
E-mail azka@stofanet.dk
Mobil 20426266

Kontakt ham. Han vil være helt vild med at svare på dine spørgsmål. Hilsen Arne Jakobsen. Go søndag.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 09-01-05 19:04

forvent en indtægt på 2-8 kr pr. år.
forvent at det går stærkt i starten med at 'tjene penge', men kun lige nok til at de ikke er nok, til udbetaling.
forvent at mindste udbetaling, sjældent nåes på 2-4 år.
forvent at udbetalingsreglerne ændres lige inden at du skal have dit tilgode.
forvent at du lige pludselig modtager en masse som du ikke har bedt om.(som intet giver)
forvent at du vil tænke på dette indlæg om et år.

Husk, jeg får ikke penge for at sige lad være.
De tjener penge på at få dig med.

S_ild

Kommentar
Fra : filuren31

Dato : 14-01-05 19:14

er der nogle der har prøvet det af??

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-05 05:53

mrm86 - Synes du ikke at du skal lukke dette spørgsmål? Det er da ved at være ½-gammelt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-02-05 05:59

s_ild

Den var god. Jeg tror squ du har ret.

Hvem mrm86 gir poængerne til gi'r jeg swarte faaen I, men du har fortjent dem p.g.a. din humor.

Godkendelse af svar
Fra : mrm86

Dato : 27-02-05 01:20

Tak for svaret arne.jakobsen.