/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
bruge fjernsynet som skærm.. hvordan???
Fra : BEEAGLE
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 08-01-05 20:17

jeg vil se en film som jeg har på min computer, men jeg vil se den på mit tv... jeg har tilsluttet mit tv til computeren.. så når jeg tænder min computer følger tv'et med(indtil jeg skal logge på windows, så hopper tv'et pludselig fra)!.. hvad skal jeg gøre for at få det til at virke??? plz svar hurtigt

Hilsen BEEAGLE

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 20:22

hvilken grafik kort har du?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-05 20:24

Du skal ind i opsætningern efor dit skærmkort og lege lidt med Display indstillingerne. På min skal jeg clone for at få billede på TV. Jeg bruger det ikke mere fordi jeg syntes billedet er meget skarpere på min 17" TFT.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 20:25

har du koblet tv op med phonostik?? eller s-vhs
understytter tv'et S-vhs

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 20:29

jeg har brugt et s-vhs stik til at forbinde pc og tv og mit grafikkort er et Gefirce4 MX 440 128 mb

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 20:33

ved kort med Nvidis chip
tryk start/instillinger/kontrolpanel Vælg Nwiew desktop manager vælg Rnskaber/properties vælg indstillinger/avanceret vælg (geforce elign) ude til venstre vælg nWiew (i denne menu kan du opsætte tv)
Du må ikke genstarte com. uden at du kan se skrivebordet på tv'et

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-05 20:35

Du skal gå i Kontrolpanel - Skærm - Indstillinger - Avanceret - Vælg geforce 4...
Klik på Detect displays
Jeg har så brugt nvviewmode som clone

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 20:44

inde i nweiws maneger er der føegende fane blade lysninger , profiler,vinduer, programmer, skriveborde, funktioner, genvejstaster, zoom, effekt og brugergrænseflade hvilken skal jeg vælge or så vidre der fra??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-05 20:51

Lyder som om du skal have opdateret din nvidia driver

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-05 20:52

Prøv lige at se om du ikke kan vælge Display mode.

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 20:54

2 sek... når jeg kommer ind under avanceret skærmindstillimger og vælger geforce4 MX 440 er der intet og der kommer et vindu frem hvor der står : katastrofal fejl....wtf??

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 21:01

erko jeg kan ikke komme ind under fanabladet geforce4 mx 440

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-05 21:02

Du har helt åbenbart en driverfejl.
Du skal hente en ny driver her: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
og så skal du afinstallere Nvidia Display driver under Fjern/rediger programmer og derefter fjerner du driveren i enhedshåndtering og genstarter. Installer den nye driver.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 21:08

ned til højre er der en menu (kan ikke huske navnet) som blader ud mener den så menu nu hedder vælg output vælg tv

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 21:08

hvad mener du med at jeg skal fjerne den i en enhedshåndtering ?

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 21:23

ok så er det installert ( driveren ) nu kan jeg komme ind under fanen geforce4 mx 440 men hvilken??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-05 21:28

Gør du dette? Gå i Kontrolpanel - Skærm - Indstillinger - Avanceret - Vælg geforce 4...

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 21:31

ja..

Godkendelse af svar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-01-05 21:36

Tak for svaret BjarneD.

det hele funker nu det er nice

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-05 21:37

Display

Kommentar
Fra : BjarneD