/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Trylleri - Rune Klan korttrick
Fra : bobb3
Vist : 4082 gange
40 point
Dato : 07-01-05 21:16

Hej alle

jeg har siddet at studeret Rune Klans video 3 i 1 og synes den er monster griner..
jeg har kigget mange gange på det tidspunkt hvor han får et kort til at flyve ud af bunken i den ene hånd og griber det i den anden ?

er der en der kan hjælpe mig med en vejledning ? evt et sted på nettet ?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-01-05 00:14

.. nej det finder du ikke på nettet !
Jeg kan mange korttricks .. men ikke lige denne .. men alligevel har jeg en idé hvordan .. og den røber "vi" ikke !
/PG

Kommentar
Fra : bobb3

Dato : 10-01-05 17:00

Kedeligt ! du kan finde alt på nettet ! har fudnet på den gode side af 100.000 forskellige tricks ! men ikk lige det der !

Kommentar
Fra : 7r00p3r

Dato : 20-01-05 18:49

hvad heder den bedste side at få lært at lave kort trix på.
får jeg kan en madse men vil gerne kune flere..

Kommentar
Fra : 7r00p3r

Dato : 20-01-05 18:56

bobb3 rune er min fæter jeg kan da spørge om han vil vise dig det

Kommentar
Fra : bobb3

Dato : 20-01-05 20:53

7r00p3r - altid frisk ! du gir ham bare min mail. hvis du er real ! du såørger også om andre sider http://web.superb.net/cardtric/ har en del... ellers virker "card trick" eller tricks ret godt på google !

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 11-12-05 23:40

Hey bobb3.

Har du fundet ud af hvad tricket hedder, eller hvordan du gør?

Jeg kender godt det "move" og det er ikke lige til at lave. kræver en del øvelse og tålmodighed.

Kommentar
Fra : bobb3

Dato : 12-12-05 17:12

nej har ikk fundet ud af det... det er lidt irri men lader ikk til at ngoen vil ud med en guide eller noget.. også forståeligt kan man sige..

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 12-12-05 18:07

Hvis du skriver din e-mail kan jeg give dig lidt info...

Kommentar
Fra : bobb3

Dato : 13-12-05 15:54

jesperlambert@hongnet.dk