/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Retten.exe til Medion 41300
Fra : kib
Vist : 846 gange
500 point
Dato : 07-01-05 18:49

Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med en kopi af recoveryfilerne på E: drevet på medion bærbar fra Aldi feb.04.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-05 18:54

Jeg tror du skal kontakte Medion Service Center
i Skovlunde, Hot-Line: 70 20 42 33

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:57
Kommentar
Fra : kib

Dato : 07-01-05 18:58

Pænt af dig at foreslå det Teil, jeg har det i baghånden som sidste mulighed. Jeg kan dog sagtens selv klare problemet med en kopi (set på tysk google)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:59

Ved lidt søgen og gennemlæsning, så er retten.exe på din medfølgende CD

Kommentar
Fra : kib

Dato : 07-01-05 19:30

Desværre ikke Clan, jeg har gennemset mine medfølgende CD,s minutiøst uden resultat flere gange

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 19:31

Hejsa

Har selv en pc fra aldi

harddisken plejer at være delt op i to partioner et c drev og et sikringsdrev på den sidste ligger retten.exe

Der hørte også cder med der skulle gerne være en der heddder support cd-rom her ligger også retten.exe

det er den du skal bruge når du vil gendanne computeren som den så ud da du købte den

Put den i drevet-ved kommandopromten skriver du bare start og så gendanner den det hele

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 19:33

Tillæg

På support cderen ligger den i mappen medion

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : kib

Dato : 07-01-05 19:49

På min recovery cd-rom er der ikke en mappe Medion kun drivers og tools

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 20:22

Hejsa igen

Til min er der 2 cder med
Den ene hedder recovery
Og den anden hedder restore (support cd)
Og det er på restoren at retten.exe ligger

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-01-05 20:37
Kommentar
Fra : kib

Dato : 08-01-05 01:26

Jeg må hellere forklare mit problem. Jeg købte min medion 41300 let brugt 3mdr. gammel. Min PCivrige søn -som ikke mener man behøver at læse manualer- skulle lige checke min nye pc, og ville skaffe mig plads på harddisken. Han slettede indholdet på drev d og e. Siden har det altså vist sig at E indeholdt recoverymuligheden.Da jeg for nylig villeopdatere min bios (varmeproblem),viste det sig at jeg skulle bruge filerne i recoveryen på E-drevet. Når jeg booter fra Application og support cd'en, siger puteren at filerne mangler. Det er derfor jegleder efter en af de mange andre personer der har købt en Aldi-pc i feb.-04. Vedkommende kunne måske hjælpe mig med en kopi af filerne på E-drevet. Jeg har ledt overalt via Google, downloads m.v. uden at finde dem. Jeg er godt klar over at jeg nok må sende puteren til Skovlunde en tur.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 09:47

du kan vel få dem til at sende dig en cd

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 500 point
Dato : 08-01-05 09:57

Hejsa igen

Ring til deres hotline du har jo 3 års garanti og gratis hotline
mon ikke der sidder nogle ved telefonen idag
Fortæld dem proplemet og de vil med glæde fortælle hvad du skal gøre

Compare Support A/S
Meterbuen 6-12, byg. 8
2740 Skovlunde

Phone: (+45) 70 20 42 33
Fax: (+45) 70 20 42 24
hotline@compare-support.dk

mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : kib

Dato : 08-01-05 13:18

Tak for svaret briani.
Du får mine point Brian. Selv om jeg selv havde det som sidste mulighed. Jeg har netop talt med en venlig fyr på Medion. Det er ganske gratis at få filerne lagt ind igen, jeg skal blot sende min PC tilSkovlunde. Jeg var vist bare lidt forflov over at have slettet filerne.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-05 17:15

Takker

Jeg har haft brug for hotline hos medion et par gange og jeg må sige at jeg blev helt overrasket over den venlige support man får derover fra.

Du er nok ikke den eneste som har kommet til at slette et eller andet som man ikke skulle,så du behøves ikke at være flov over det

Forsat god weekend
Brian