/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad er det her for en sang??
Fra : andersdt
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 07-01-05 17:46

Hej allesammen..
Hørte en vildt go sang i radioen her til morgen, men da den var færdig undlod de at sige hvad den hed. Temaet i sangen var noget med nogle fejl vil jeg tro.
De 3 første vers starter med linien; "fejl nummer 1" og så nummer 2 og 3..

På et tidspunkt bliver der sunget noget med at se sig selv i spejlet..

Det er en mand der synger.. Nogen der kan hjælpe??

/Andersdt

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-01-05 17:51

hvad radiostation var det??
nogen stationer har en oversigt over hvad de har spillet i løbet af dagen, så kan du finde titlen der

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 07-01-05 18:05

Det var på midtjylland guld fm... Og de har desværre ingen playlister..

Kommentar
Fra : xick

Dato : 07-01-05 18:15

kunne det være: Michael Jackson - Man In The Mirror ?

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 07-01-05 18:34

>>>kunne det være: Michael Jackson - Man In The Mirror ?

Hvad med nogle seriøse bud? Den er dansk. Og MJ synger heller ikke om fejl 1,2 og 3

Kommentar
Fra : xick

Dato : 07-01-05 18:41

hvad med nogle seriøse oplysninger undskyld jeg prøvede at hjælpe.... **HOST..idi**..HOST**

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 07-01-05 18:50

Hej. Det lyder som en vise eller en sang med Peter Westh eller hans bror (som jeg ikke lige husker hvad hedder), eller evt. med dem begge. De laver nogle mægtig gode sange ind imellem. Jeg håber at du kan bruge det her til noget. Hvis Dansktoppen har en hjemmeside, og man har mulighed for at bladre tilbage i listerne, kan du nok finde den der. Jeg mener ikke at du skal et helt år tilbage for at finde den. Jeg håber at du kan bruge dette til noget.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 07-01-05 19:03

hvad med nogle seriøse oplysninger undskyld jeg prøvede at hjælpe.... **HOST..idi**..HOST**

idi** right back.. og selv undskyld.... Fair nok.. Mine oplysninger er skam helt seriøse. Sangen er ikk en dansktop-sang. Langt fra. Den er lidt i stil med noget Peter Sommer.. Men det er ikke ham.

Kommentar
Fra : reich

Dato : 09-01-05 00:50

Peter Westh eller hans bror eller måske med dem begge

Kommentar
Fra : sille99

Dato : 05-05-05 20:55

De hedder Ørenlyd og sangen hedder find fem fejl eller fem fejl.... www.orenlyd.dk