/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Hjælp, fluefiskeri
Fra : Helle10
Vist : 797 gange
100 point
Dato : 07-01-05 08:50

Jeg skal købe en gav til min mand, og vil finde noget han kalder en fiskekurv, men hedder den mon det??? det er ligesom et bælte eller lign. med en bakke/kurv foran på maven, hvor linen kan samle sig når han kaster.
Jeg har været inde på næsten samtlige netbutikker som handler med flueudstyr, men det findes ikke.

Håber at det giver mening og at du ved hvor den kan købes. Tak.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 08:57

Hejsa...
Kig nede midt på siden http://gbab.dk/fiskegrej/index.php?manufacturers_id=18
Det er ikke en fiskekurv (den er til fisk) men en linekurv
http://gbab.dk/fiskegrej/product_info.php?manufacturers_id=18&products_id=214
pris 249,-
Knæk & bræk
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 07-01-05 08:58

Til info (men det ser du sikkert selv)
Citat
Snowbee linekurv.
Denne linekurv fra Snowbee er specielt designet til fluefiskeri i saltvand, den er med fast bund og stive sider, og som en lille genial ting kan den under fight hurtigt klappes ind til maven, så den er af vejen.

Godkendelse af svar
Fra : Helle10

Dato : 07-01-05 19:32

Tak for svaret CLAN.
Tusind tak for den hurtige hjælp, jeg fik skrevet forkert, jeg har også hele tiden søgt under fluekurv men uden resultat.
Den er allerede bestilt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 21:40

Velbekomme, og takker for points - go' weekend