/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
"Powerball" dur den?
Fra : 10.Totti
Vist : 437 gange
5 point
Dato : 06-01-05 00:22

ja...dur den?? vil man begynde og se på ens arme at man bruger den...altså blir de større

http://www.go-motionshop.dk/shop/default.asp?Page=Http://www.go-motion.dk/motionsrummet/udstyr_forside_100.htm

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 06-01-05 00:25
Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-01-05 00:29

Jeg tror ikke på det virker, nøjagtig lige som meget andet af det bras man kan købe i dyre domme.

Den lover sådan set heller ikke større muskler, men at styrke muskler i håndled og underarm, noget man kan gøre lige så godt med et sæt håndvægte til en halvtredser.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 04:16

enig dova - man kan oven i købet nøjes med at tage armbøjninger hvis det kun er store overarme der er målet.

Accepteret svar
Fra : RyeJensen

Modtaget 5 point
Dato : 06-01-05 08:00

Jo, den virker skam. Men du får altså hverken store overarme eller en lækker brystkasse Den styrker dit håndled og til dels også din underarm. Jeg læste i en anmeldelse (jeg kan selvfølgelig ikke huske hvor) at når man får den til at rotere med 10.000 rpm (så vidt jeg husker) svarer det til, at den vejer 9 kg.

Hvis du køber den gennem powerballs.com lover de, at du altid vil kunne få pengene tilbage for den, og der er livsvarig garanti på, så helt håbløs er den nok ikke.

Jeg har selv købt en, og det har styrket mine håndled, og så er det rimeligt vanedannende.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 06-01-05 08:01

Glemte lige, at du også kan købe den hos shg.dk - kig under gadgets.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-05 12:55

I følge en af mine kolleger:
Powerball giver statisk belastning af underarm. Stærkere men ikke størrer muskler.
Gribestyrken forbedres. Eks. tennistræning.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 20-01-05 18:59

Tak for svaret RyeJensen.