/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Har kode - men hva nu...?
Fra : mads999
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 17-08-02 22:50

Hey....

Jeg har fået en sim-lock kode fra telia, men ved ik hvad jeg skal gøre nu.... Min tlf er en: Ericsson t68i

Mvh Mads

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-08-02 23:01

Jeg syntes du burde snakke med Telia, det er dem som jo har solgt dig telefonen og dermed er det også deres ansvar at være behjælpelig med at åbne den.

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 50 point
Dato : 18-08-02 01:54

Jeg har forhørt mig......og løsningen skulle være meget simpel !!
Man taster koden ind og så følger menuerne of instrukserne på displayed bagefter :)

Kommentar
Fra : steenstrup

Dato : 18-08-02 02:42

Jeg havde det samme problem da jeg skulle låse min tlf. op,
Jeg gjorde det at jeg ringede ind til kundeservice
* (det kan nok tage lidt tid med Telia, så gør det når du forventer ingen andre gør det).
* Ring fra en fastnet eller anden mobil da du skal taste en masse tal og tegn ind.

Forhåbentligt er der en venlig dame der stille og rolig vil guide dig igennem processen, det tager ikke mere en 1 min. tid og så skulle din tlf. være fri.
Held og lykke med det.
Mvh.
Steenstrup

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 02-04-03 21:04

Hej Mads,

Jeg tænkte er det muligt at få denne kode tilsendt? eller er den unik for din telefon?

mvh
Mads, Billund