/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp! Kickstarter problemer! Dr. Big
Fra : Frodo123456
Vist : 1401 gange
20 point
Dato : 05-01-05 18:31

Min kickstarter på min PGO Dr. Big virker ikke.. Det startede for et par måneder siden med at den ikke altid tog lige godt fat når jeg brugte den. Når jeg havde trampet på den blev den siddende nede og 'sprang' ikke selv tilbage, så jeg var nød til selv at hive den op. Den rykkede nærmest i 'ryk' og ikke glidende. Nu virker den slet ikke.. Der er næsten ingen modstand når jeg træder på den, og den modstand der er kommer i 'ryk'. Hvad kan det skylles??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-01-05 21:05

Ja tænderne har nok taget skade, men ingen kan sige helt nøjagtig hvorfor, så du er nødt til at have dækselet af, for at se hvad fejlen er. Der er selvfølgelig en fjeder der skal trække den tilbage/op, men hvis noget er blevet skævt, kan den ikke klare det, og sidder fast.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : neccc

Modtaget 20 point
Dato : 05-01-05 22:37

Hej

Ja jeg må give palle ret, tænderne er nok slidt i stykker, og det er grunden til at den ikke rigtigt få fat i noget... men grunden til at den ikke gå op igen er at jern og Alimium vokser sammen, så det du skal gøre er at tage skjoldet af og tage Kickstarteren af også Hive(måske banke) den halv måne som kickstarteren sidder på også tage noget sand papir og kør inden i holdet og på akslen du har taget ud så samler du det igen, og giver det noget fedt, så kommer den til at virker som ny igen...

Godkendelse af svar
Fra : Frodo123456

Dato : 05-01-05 22:56

Tak for svaret neccc. Jeg er glad for at du gad at hjælpe!