/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-Mail, skaber sig.
Fra : Keldd
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 05-01-05 13:04

På det sidste har min E-Mail drillet gevaldigt, men jeg er ikke den eneste, kan jeg se.
Jeg har selvfølgelig kigget på svarene til de andrer,men vil lige prøve selv.
Kan jeg nøjes med at gå ind i registreringsdatabasen,og gøre som skrevet nedenunder,får at genindstallere
OE-6,?Og hvad med mine adresser ryger de sig en tur?

Hvis du kun skal geninstallere Outlook Express 6 under Windows XP, skal du bruge følgende registreringsdatabasenøgle:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}
4. Ret værdien fra 1 til 0, og klik derefter på OK.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 13:08

Hej Keldd, dine adresser er lagret et andet sted og berøres ikke selv om du laver om på Outlook Express
Den værdi kan du roligt rette for den er jo nem at lave om igen og jeg vil indrømme, at MS vejledninger er lidt komplicerede.
Jeg kender ikke Brians forslag (det andet spg.), men jeg ville da give det en chance og glæder mig til at høre fra en fornuftig mand om det virker

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 13:25

Det er dit svar Bjarne, men jeg har klippet det ud af en længere smøre.
Jeg ville lige sikre mig at jeg ikke skulle genindstallere Internet Explorer 6, også.
Fint så går jeg ind i registreringsdatabasen og så finder vi ud af hvor fornuftig jeg er.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 13:28

Jeg er godt klar over hvilket svar, og det er ikke specielt klart formuleret fra MS og derfor lurede jeg lidt på Brians løsning og det er jo ligemeget hvem der kommer med det bare det virker

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 14:06

Bjarne og andre,
nu har jeg været i registringsdatabasen og endte her:

{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}
der fik jeg 7 forskellige linier op med volapyk.2 af dem ændrede jeg fra 1 til 0.
Da jeg så genstartede kom der et skilt op, der skrev:

Citat
Outlook Ekspress er blevet fjernet fra denne computer,
skal Windows rydde op på computeren?

Det svarede jeg nej til,og den kører da (OE) men ikke optimalt,men lad os se hvad jeg finder ud af.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 14:18

Du har deaktiveret OE og skal reinstallere

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 14:19

Bjarne:
Nu Briani's svar kan jeg ikke bruge, fordi min installations CD er blevet "væk"
men godt er det ikke det her.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 14:27

Du må ud og hive dig en kopi af cd'en og du kan jo bare bruge den registreringsnøgle som du kan find i din maskine ved at bruge Everest - kig under Operativsystem
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 14:31

kan du bruge det her ????
http://pcbugdoctor.com/cpa/cpa.html

ellers smid den ud - gem dine adresser og download den igen - det tager da ingen tid

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 14:32

ps. hvad er der galt med den oe forressten ?????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 14:38

Mirit, den slags programmer er kun lavet for at nogen kan tjene penge på den ene eller anden måde og jeg er temmelig sikker på, at programmet vil finde en masse fejl og at man så kan købe programmet til en eller anden fordelagtig pris så det kan reparere. Jeg undere mig i øvrigt over, at du så ofte foreslår løsninger uden at ane en hylende fis om hvad det drejer sig om

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 14:40

jeps bjarne - ved det - hørte lige den kunne bruges - fortrød også

keldd se bort fra mit indlægs link - please !!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 14:41

ps keldd - kunne du ikke bruge hvad jeg skrev på yahoo

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 14:43

Mirit, det var det jeg mente da jeg på et tidspunkt skrev, at du var for hurtig på aftrækkeren, og undskyld min kontante kommentar, men man er jo somme tider nødt til at være meget direkte for ikke at blive misforstået

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 14:43

merrit:
kigger iYahoo,har ikke været på ,fordi jeg roder med det stads her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 14:46

helt ok bjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 16:19

ps bjarne jeg vidste altså godt lidt - men var absolut for hurtig fordi jeg fik et råd slyngende ud - så ikke være så bister du

synes forresten der mangler forslag - og flere oplysninger - eller hvad ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 16:32

Jeg er skam ikke bister, men du ved jo godt, at man bliver overhørt hvis man ikke kan overdøve
Det der mail skidt er noget underligt noget for det er ofte forskellige løsninger der skal bruges, og ofte er mailproblemerne en følge af noget andet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 16:44

BjarneD det - det er nemlig lige hvad jeg tror det er får se - nogen gange skal der blot så lidt til andre gange så kæmpes der

Vel er du så bister - nå !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 18:49

Hold så op i to.
Jeg har kørt en fejlsøgning på disken,det tog et par timer,
og tilsidst fik jeg beskeden:
Filsystemet er i orden,men der står ikke keystroke N.

Så er det altså underforstået at vi allesammen ved hvad det drejer sig om,
men der tager de fejl, for jeg fatter ikke et suk.
Jeg kan da bruge OE, men den gør stadig sådan:
Når jeg skal slette en mail i indbakken,sletter den også den nedenunder,
altså 2 mail, nogengange 3. Irriterende som bare......og så skal jeg over i slettet post
og finde den frem.
Nogen der har løsningen? Eller skal jeg genindstallere det møg, på en eller anden måde???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 19:00

Det var dog en modbydelig fejl, som jeg aldrig er stødt på.
Under Tilføj/ Fjern Programmer er der en undermenu med Tilføj/fjern Windows komponenter, der kan du fjerne OE, men jeg har godt nok på fornemmelsen, at det kun er genvejene der fjernes. Hvis du lagde mærke til den vejledning hvor du plukkede lidt ud så er der en anvisning til at køre sfc /scannow der reparerer systemfiler ganske som det skulle ske med Brians metode. Du skal have fat i en cd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 19:11

Bjarne,jeg får fat i en CD,den laver også denne her:
Når jeg trykker på en mail, så hopper den op, som om jeg har dobbeltklikket på den.
Derefter skal jeg ha' den væk før jeg kan komme ind i svaret fra f.eks. kandu.
Jo, jeg kan nok få tiden til at gå, med det møg.
Jeg vender tilbage når løsningen er der, og jeg skal nok finde den, one way or another.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 19:27

Go for it!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 20:35

keldd du har vel ikke bare aktiveret enkeltklik ?????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 21:06

tænker i forskellige keystrokes - men kan ikke gennemskue det mere keldd.

N kan aktivere til kompatibelt netværk (netboot)

og KeyStroke.getKeyStroke('\n', 0, true), ...... hmmmmm

kan det her ikke lede nogen på sporet ?????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 21:11

bare ærgeligt at den rørtang ikke hjælper hvad keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 21:19

Jeg skal gi' dig rørtang skal jeg
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 11:16

kom så bare frit frem og indrøm at du ikke havde nogen fejl men bare var fummelfingret

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-01-05 11:35

mirit:
Jeg skal saftpetervæltemig fumle dig, skal jeg.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 09:10

drøm videre keldd ............