/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Erfaringer og råd med klap telefoner
Fra : benjabenja
Vist : 651 gange
75 point
Dato : 03-01-05 17:10

Hej jeg kunne godt tænke mig sådan en fed klap telefon. Gerne en med 2 displays både udvendig og indvendig. JEg vil hører om der er nogle der skulle være bedre end andre. Og hvad har i med erfaringer med jeres klaptelefoner. Jeg kunne også godt tænke mig at hører om der eventuelt var tilbud på nogle klaptelefoner hvor abomennet er med fri sms

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 03-01-05 21:25

Vi har købt Motorola Razr V3. Den er med klap, indv. og udv. skærm - og ingen udvendig antenne. Indeholder alt det fede!!! Har et smukt design - fylder ikke ret meget i lommen. Har dog ikke set den med abonnement nogen steder. Gav selv 4300,- for den hos Goblue.dk.
Medmindre du sender over 1000 sms pr. mdr. kan det sjældent betale sig at ha et abonnement med fri sms. Jeg har eet hvor jeg kun gir 9 øre for sms til alle der er kunde samme sted og 19 øre pr. sms til alle andre. Intet abonnement!!! Snotbillige samtalepriser...TDCs net.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 04-01-05 17:25

jeg havde engang en klaptelefon og vil ikke købe en mere!

De er for brede og min knækkede da jeg tabte den!

Altså midt over!

tRÆLS så nu har jeg nokia og de kan holde til noget, har tabt min alt for meget!

Kommentar
Fra : DeltaFZwo

Dato : 04-01-05 23:09

Samung klaptelefoner er rigtig gode. Nu ved jeg ikke om du vil have en telfon med masser af funktioner eller ej men Samsung SGH-E700 og Samsung SGH-E710 er et par rigtig gode mobiler. Forskellen på de to er at E710 har e-mail klient og fotolys indbygget. De har begge udvendigt display så du kan tage selvportrætter hvis du fik lyst. Derudover vises der også en række informationer angående antenne signal, batteritid, opkald og modtagede sms'er. Den invendige skærm på de to er knald i top! he he... Det er nogle af de bedste på markedet. Samsung har også nogle modeller med færre funktioner som så også koster mindre. De hedder SGH-E300, SGH-E310 og SGH-E330. Men med Samsung går man aldrig galt i byen hvis det skal være klapmobiler.

Accepteret svar
Fra : DeltaFZwo

Modtaget 75 point
Dato : 04-01-05 23:09

Samung klaptelefoner er rigtig gode. Nu ved jeg ikke om du vil have en telfon med masser af funktioner eller ej men Samsung SGH-E700 og Samsung SGH-E710 er et par rigtig gode mobiler. Forskellen på de to er at E710 har e-mail klient og fotolys indbygget. De har begge udvendigt display så du kan tage selvportrætter hvis du fik lyst. Derudover vises der også en række informationer angående antenne signal, batteritid, opkald og modtagede sms'er. Den invendige skærm på de to er knald i top! he he... Det er nogle af de bedste på markedet. Samsung har også nogle modeller med færre funktioner som så også koster mindre. De hedder SGH-E300, SGH-E310 og SGH-E330. Men med Samsung går man aldrig galt i byen hvis det skal være klapmobiler.

Håber du kan bruge det til noget

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 05-01-05 20:18

Tak for svaret DeltaFZwo.