/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Diagram objekt - kurve farve
Fra : evaalex
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 03-01-05 12:18

Jeg har et lille problem. Jeg har et diagram objekt (Excel) indsat i word. Jeg ønsker at skifte kurve-farven, men der er meget få farver (blå, grøn, orange m.fl.) at vælge imellem. Jeg ønsker blot en rød kurve. Kan man indsætte flere farver at vælge imellem?

På forhånd tak

Mvh

Eva

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 03-01-05 14:53

Rød er som standard en farve, du kan vælge at farve din kurve med

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 03-01-05 15:13

Jeg kan ikke vælge rød - der er næsten ingen farver at vælge imellem....

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 03-01-05 15:27

Pørver du ændre kurvens farve i Word eller Excel?

Eftersom at selve diagram objektet er lavet i Excel, vil jeg opfordre dig til at ændre kurve farven i Excel og derefter importere den til Word. Men hvis det er dette du har prøvet, så kan jeg ikke lige se hvad der er galt...

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 03-01-05 17:24

Æv... jeg må gøre et forsøg mere. Skriv hvis du skulle komme i tanke om andet jeg kan gøre.