/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft GDI
Fra : zix
Vist : 410 gange
30 point
Dato : 02-01-05 21:00

HeeY...
er der nogen der ved hvorfor jeg får problemer med internettet og computeren når jeg installerer microsoft GDI+-registreringsværktøj opdatering ?
jeg håber at I også har forklaring om hvad microsoft GDI+-registreringsværktøj er!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 21:05

Her er information om funktionen og jeg kan ikke rigtigt se sammenhængen med dit problem
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;873374

Kommentar
Fra : zix

Dato : 02-01-05 21:10

heey BjarneD
mit problem er med microsoft GDI+-registreringsværktøj og ik med microsoft GDI+-søgeværktøj

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 21:21
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 21:24

Det er jo nok snarere noget du allerede har på computeren der giver problemet.

Kommentar
Fra : zix

Dato : 02-01-05 22:18

jeg får problemet efter at installere service pack 2 som jeg sagde når jeg installerer microsoft GDI+-registreringsværktøj

jeg ved faktisk ik hvor problemet er.. men hvis problemet er service pack 2 hvad kan vi gøre for at løse problemet
p.s: jeg kører windows xp og den er registreret!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 22:27

Jeg er helt med på at det er XP og SP2. Der er flere der har haft problemer med denne opdatering og problemet ligger i, at visse programmer kan konflikte med SP2. Det er typisk firewalls der er problemer med så jeg vil foreslå, at du prøver at deaktivere den indbyggede firewall i Windows XP, som er blevet forbedret med SP2 og som standard skulle være aktiveret efter installation.
Du kan administrere firewall i Menuen programmer - tilbehør - systemværktøjer - sikkerhedscenter - Administrer sikkerhedsindstillinger for - Firewall

Kommentar
Fra : zix

Dato : 02-01-05 22:34

jeg har allerede deaktiveret windows firewall og jeg bruger Norton internet security (firewall) + norton antivirus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 22:40

Hvis det ikke hjalp kan jeg ikke se anden udvej end at afinstallere SP2 igen for du har vel skannet for virus og spyware, som jo kan lave ret så uventede forstyrrelser.