/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Import fra Tyskland eller Europa
Fra : Skaggi
Vist : 570 gange
60 point
Dato : 02-01-05 19:29

Hey jeg har hørt om nogle der importerer fra et sted i Hamburg. som de så sælger vidrer på feks . QXL

Nogen der ved hvor det evt er. Eller er der andre steder i Europa hvor man kan handle billigt ind, så man ikke behøver handle ind i Kina eller lign.

skaggi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 19:34

Du kunne jo spørge nogle af sælgerne på QXL

Kommentar
Fra : Skaggi

Dato : 02-01-05 19:37

Teil /-: ja det var da en mulighed........ men tror du seriøst . at de vil fortælle om hvor de får deres billige varer fra.

Har prøvet og det gav da absolut ingen possitiv respons. (-:

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 02-01-05 19:45

skaggi

først et godt nytår hvis du har gjort op havd du vil sælge , så skriver du det ind hos goglle jeg garanterer du finder en masse leverandører eks. i flensborg ligger der flere som jeg selv har handlet med

prøv det du får sikkert ikke sælgere hos qxl. til at oplysen deres leverandører

ib

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 70 point
Dato : 02-01-05 19:49

Søg på de vargrupper du ønsker at sælge... via søgemaskiner så finder du hurtigt adresser på partivare til lave priser.
Det næste du skal huske er told og beskatning ved import og salg men det er du jo nok bekendt med.
Jeg kender da også eksempler på at nogle får lave deres vare i østen for at sælge dem med god avance i danmark. Så det handler meget om hvad man vil sælge...
Om det er en god ide at smide noget af din mulige avance i Holland kan jeg ikke lige se fornuften i.
Men hvis du har en fornemmelse for hvad du kan omsætte i mængder - er det lettere at vurdere om import kan betale sig... Du skal jo også tænke på at du er pligtigt til at overholde købelovens krav til reklamationsret og garanti.... Så det kandler jo også om kvalitet og gode aftale med dine leverandøre...
Godt nytår mvh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : Skaggi

Dato : 05-01-05 23:41

Tak for svaret Benjamin.Hansen.