/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
nephew - Depeche mode med "Personal Movi~
Fra : beckski
Vist : 924 gange
50 point
Dato : 02-01-05 14:03

hvordan får jeg fat i bastard-pop-versionen: nephew - Depeche mode med "Personal Movie Clip"??!?!?

beck

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-05 17:58

Kom med en msn adr ,jeg har to udgaver

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 03-01-05 19:25

densoede@hotmail.com

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 03-01-05 22:07

Jeg er ked af ulejligheden,men de står til 4,82M pr stk,der kommer kun 1 kb.når de melder complete.Desv

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 03-01-05 22:34

lyder MEGET sort!!!
men jeg kommer på igen :D

Kommentar
Fra : alphie40

Dato : 04-01-05 16:28

Jeg kunne godt tænke mig Personale Movie Clip også. Vil du sende til mig alphie40@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 04-01-05 18:02

Tak for svaret olepost.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-01-05 19:44

Jeg vender tilbage ,har fundet nogle flere ,men det kniber med downl hastighed

Kommentar
Fra : rasmusmelsen

Dato : 06-01-05 09:49

Hej Olepost, var der mulighed for at jeg kunne få nummeret, det er for fedt men desværre også svært at finde min msn er rsm03@stud.auc.dk

Kommentar
Fra : ExciterDK

Dato : 08-01-05 01:49

Jeg vil da også gerne melde mig i denne jagt ... har pt fundet det, men det er i en eller anden version, hvor en klaphat har valgt, at lege DJ ved, at tale ind over starten af numret ... ikke noget der imponerer mig. ;)

Hvis man kan lokke mail eller msn transfer ud af en af jer ville jeg hoppe af glæde ... begge ting gælder flg. mail: soren@violator.dk

Kommentar
Fra : zgorzelec

Dato : 12-01-05 12:53

Jeg vil også meget gerne melde mig i køen af interesserede, hvis nogen vil være så venlige at smide den min vej

nerdiac@msn.com

Kommentar
Fra : ceto

Dato : 14-01-05 17:21

Hey hvis du har en til overs vil jeg meget gerne hoppe med på vognen jeg har dog ikke msn men hotmail er det fint nok ? hvis nej kan du så ikke skrive hvor jeg kan downloade den ? ceto_9@hotmail.com

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 17-01-05 18:54

Har i nogensinde fået det nr.? Fordi jeg er blot endnu end der søger det..

Kommentar
Fra : zgorzelec

Dato : 17-01-05 18:55

Nej, desværre har jeg endnu ikke støvet denne bastard op... Øv!

Kommentar
Fra : moonzhae

Dato : 17-01-05 20:30

olepost send den også lige til mig: msn:
moonzhae@hotmail.com

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 18-01-05 20:23

Kan man for det sent? Eller er det spild af tid at poste sin mail??

Kommentar
Fra : Diamonds4ever

Dato : 19-01-05 15:14

Hej.

Jeg vil meget gerne have en kopi også

kim@kappel.it

Kommentar
Fra : zgorzelec

Dato : 19-01-05 15:35

Tror desværre den er gået død... jeg postede første gang for en uge siden, og der har ikke været bid endnu. Desværre!

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 19-01-05 20:01

Det er ellers meget ærgeligt..

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 23-01-05 22:38

Og mig, der må da være én der kan smide det på sin ftp så vi hurtigt kan hente det og så slette url'en igen når vi alle har det...

Kommentar
Fra : holmen1818

Dato : 27-01-05 10:47

hej med jer...

er der en venlig sjæl der gider poste det til mig

på forhånd takker...

dr.holm@stofanet.dk

Kommentar
Fra : Hellwiss

Dato : 05-02-05 16:33

Også mig, også mig... Jeg vil også have den...

hellwiss@hotmail.com

Kommentar
Fra : jaebser

Dato : 21-02-05 14:33

jamen jeg vil også gerne have den

jaesber@hotmail.com

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-02-05 20:53

Jeg har lige downloadet den på det program der hedder Shareaza.. Prøv der! ;)

Kommentar
Fra : Prinsen100

Dato : 24-02-05 17:19

Hva bliver det til med det nummer, er der nogen af jer, der har modtaget det.

Jeg er som alle andre også interesseret.

prins_riget@hotmail.com