/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlmeldinger i win xp
Fra : geoing
Vist : 518 gange
200 point
Dato : 01-01-05 23:27

Havd kan der være i vejen jeg får meget tidt fejlmeldinger sender dem til microsoft men så starter computeren hele tiden forfra. det er ret så irriterende.

jeg er virus fri
kører med Norton 2004

har også installeret sp 2.

disse fejlmeldinger kommer mange gange midt i programmerne såsom e-mail- messenger og når der spilles spil

geoing

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 23:38

hvilke fejlmeldinger får du ????????????
hvilket styresystem bruger du ????????????

muligheden for at du trods alt har noget skidt er jo tilstede

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 01-01-05 23:40

Prøv med en ad aware scanning fulgt af andet se www.spywarefri.dk og følg deres anvisninger

Kommentar
Fra : xick

Dato : 01-01-05 23:59

Kan du give et eksempel på præcis hvornår fejlmeddelelsen kommer? Enten er det en fejl i programmet, eller fordi programmet "ikke svarer" ..

Kom med en lidt mere uddybende beskrivelse det er lettere at hjælpe så

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 200 point
Dato : 02-01-05 08:50

Hejsa

Højreklik på denne computer-vælg egenskaber
Vælg fanen avanceret
Gå ned hvor der står start og genoprettelse
Og klik på fejlrapportering
Så går du ind og deaktiver fejlrapportering og klikker på ok.

Så kommer den der fejlmelding aldrig mere
I starten poppede den der fejlskildt også op hos mig hele tiden,men jeg brugte overstående måde
Og siden er den ikke kommet
Om min pc kører perfekt

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : xick

Dato : 02-01-05 17:17

briani -> det er da ikke særlig smart at slå fejlrapportering fra, for at stoppe en fejl hvis der er fejl i programmet, vil der stadig komme en fejlmeddelelse og programmet vil lukke ...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-01-05 17:23

Hejsa xick

Smart og smart mange gange opfatter xp den mindste lille ting som en fejl og lukker derfor ned.

jeg vil påstå at denne service fra microsoft ikke dutter og kan nemt undværes

I starten da jeg have xp kom den skildt op mange gange i løbet af dagen selv om der ikke var noget galt med programmerne,jeg gik derfor ind og deaktver fejlrapportering,og min pc kører ok også den dag i dag

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : xick

Dato : 02-01-05 17:27

Jeg har også selv slået fejlrapportering fra, og jeg siger heller ikke at det er dumt at gøre det, men det er bare en dum "lappe-løsning" synes jeg ... Personligt hader jeg det der med at tage stilling til om man vil sende fejlrapporten, for man får alligevel ikke noget ud af det ...

geoing - hvis du vil have hjælp må du deltage lidt mere aktivt i dine indlæg

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 02-01-05 18:08

ja jeg kører med Win xp og jeg har nu slået fejlmeddelelsen fra, og i den sidste time har jeg ikke set nogle fejlmeddelelser.

måske er dette løsningen, jeg venter lidt endnu . jeg kører med spyware antivirus etc så det kan ikke være en virus, der kan heller ikke være fejl i programmerne da det sker på mange programmer, det må være i xp, men hvor ?

Geoing

Kommentar
Fra : xick

Dato : 02-01-05 18:10

Det kan godt være spyware eller virus selvom du har programmerne til at fjerne det

Giver du lige nogle eksempler på hvilke programmer det er, hvis det ikke er holdt op ?

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 02-01-05 18:37

Hi Xick .

der har ikke været nogle sioden jeg deaktiverede fejlmeldinger, før i tiden kom de for det meste i explorer for eks under surfing på nettet, hvis og når de kommer igen skal jeg meddele det .

Geoing

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 02-01-05 18:39

hi xick

jeg glemte at medele at det mange gange og hyppigt forekom under samtaler på win . messenger

Geoing

Kommentar
Fra : mick673

Dato : 08-01-05 16:29

nogle gode sider til fejlmelding er www.technet.com eller www.eventid.net. der kan du næsten altid finde ud af hvad og hvordan du retter fejlen udfra de oplysninger du finder i eventloggen.

/mick

Godkendelse af svar
Fra : geoing

Dato : 12-03-06 21:11

Tak for svaret briani.