/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Skift fra Navigator 3.53 til Navision C5~
Fra : EazyOne
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 30-12-04 20:32

Hejsa
Jeg sidder og forsøger at hive div. lister ud af mit Navigator, fx. en debitor-liste.
Så vidt jeg kan se kan jeg "sagtens" importere i Navision, men det kniber mere med at exportere fra Navigaor.
Jeg kan kun udskrive til skærm eller printer og IKKE til (komma separeret??)-fil inde fra mit gamle Navigator. Eller hvordan kan jeg nemmest gribe det an?...

På forhånd tak
JCSAndersen

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 30-12-04 20:49

Er der ikke noget med at du kan udskrive til spoolfil?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-12-04 21:06

Du skal lige være opmærksom på, at Navigator er en del af den oprindelige Navision, mens C5 light kommer fra Concorde.

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 30-12-04 21:22

Gør ingen forskel. Det er ret nemt at importere noget i C5 (selv om det nemt bliver mere kompliceret hvis regnskabet også skal stemme bagefter). Har man filerne, er man kørende uanset hvor de kommer fra.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 30-12-04 21:43

Det er noget med at man skal konstruere nogle kørsler. (Det er meget bøvlet). Hvis du er heldig eksistere de indeunder kørsler. Eller under det område hvor kørslerne konstrueres, dette område er typisk begrænset af nogle bruger rettigheder.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 31-12-04 10:09

Hvis mam ved lidt om C5, så er det ikke særligt bøvlet, men man skal vide noget om datastrukturen, og alle poster skal gennem kladderne, hvilket selvfølgelig kræver at man ved hvad man har med at gøre, også bogholderimæssigt.