/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hardisk
Fra : Erik2802
Vist : 253 gange
100 point
Dato : 29-12-04 10:13

Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig med at hvordan jeg finder e-mails etc., som er blevet slettet. Jeg mener at tingene stadig ligger et eller andet sted på hardisken, men hvordan jeg finder det er jeg i tvivl om. På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 10:32

tjah et eller andet sted er det jo muligt - jeg tænker på at for eks politiet i visse tilfælde finder netop disse - men stort set så skal man søreme kunne sine ting - når du sletter får du jo beskeden om at de bliver slettet permanent.

Jeg mener ikke man uden videre kan det - men det kan jo være en eller anden kommer med en løsning

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 29-12-04 10:47

evt. kunne spørgsmålet stilles i rette forum... det ville nok give flere bud på problemet

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 29-12-04 10:51

Der er pogrammer der siges at kunne finde slettede filer,jeg kan nu ikke få det til at finde en jamrende fis,men du kan da prøve
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm dette er til Fat32
http://www.runtime.org/gdb.htm dette kan både FAT32 og NTFS
Der var et spgm igår om det samme,men jeg kan ikke få dem til at virke

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 29-12-04 10:52

Der er jo miritdk løsning igår""
hvis du kan huske mappens navn kan du bruge søg - den finder som regel den slags

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 10:55

olepost - øv - melder dig for chikane

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 29-12-04 11:00

Det kunne da være det virkede for Erik2802

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-12-04 11:11

den var god

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 11:25

vræææææææææl - ikke drille olepost og rotw - faktisk HAR jeg fundet meget ad den vej - men er udemærket klar over at det ikke altid lader sig gøre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 11:26

sorry erik2802 at jeg bruger din tråd til at ynke migselv

Kommentar
Fra : Dor

Dato : 29-12-04 15:28

Prøv at tjekke papirkurven - ellers r-studio (http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Disk_Maintenance_and_Repair_Utilities/R_Studio.html) (det tager et par timer at gendanne de slettede/tabte programmer og doks)

Håber du finder ud af det - det er ikke lige til men det er værd at prøve

Godt nytår
Dor

Kommentar
Fra : fulla

Dato : 30-12-04 12:58

Prøv at stille dit spørgsmål under kategorien e-mail (5216) eller anden computerkategori - der er en masse sagkyndige, der straks vil give dig et svar.