/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Counter-Strike Steam
Fra : Jonner2be
Vist : 374 gange
300 point
Dato : 28-12-04 23:45

Jeg har et problem... som jeg ikke kan finde ud af... (skal jo ske på et tidspunkt)

Når jeg går inde i Steam - Browse Game, så kan jeg ikke rulle ned på side... Det har ikke noget med kun det side... det er alle steams vinduer jeg ikke kan scroll ned på, hvis jeg prøver så viser den bare det samme sted... det ændres slet ikke, selv om jeg kører helt ned i bunden...
Det samme sker når jeg er inde i cs, og skal se stats, eller noget amx, eller noget mod, eller hvad man nu kan læse af sjove ting på de forskellige servers...
Troede jeg kunne leve med det i starten, og det er da også gået meget godt, men nu er det begyndt at blive pisse irriterende...

Hvis der er nogle der har en løsning så skriv den lige, mange tak...

- Mv. Jonner

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 29-12-04 14:55

´geninstall det hele ! eller kør grafikken i 800*600 på software..

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 29-12-04 16:30

Geninstaller det hele.. ER DU STIV! :D:D:D
Ej, for jeg har lige formateret hele min computer i mandags, og før det virkede det heller ikke, ligesom det heller ikke virker nu...
Jeg kører med 1024*768 GL lige nu... men da jeg har prøvet med 800*600 SW, og jeg plejet at spille med 800*600 GL før, men det virker desværre heller ikke...
Men jeg er stadig åben for alle de svar jeg kan få...

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 29-12-04 19:27

underligt !

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 05-01-05 11:28

Ja, det lyder mystisk. Prøvet at starte et spil af en slags?

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 05-01-05 22:23

Det gælder for alle spillene i steam...
det kunne måske være hjælpsomt at fortælle at jeg har et "Tornado GeForce 4 MX 128MB"
PS. leder stadig efter et svar... :)

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 22-01-05 19:05

hmm... lidt mere hjælp...
Har i/på comp;
(CPU) 1-AMD , 1399MHz, 256KB (Netværk) #1 (SURECOM EP-320X-S 100/10M Ethern (10Mb/s) 20.99MB In, 2.82MB Out) (OS) Windows 98 (4.10 - 2222) (Skærm) 1280x1024 32bit (GFX) NVIDIA GeForce4 MX 440 (RAM) 200/256MB (78.13%) (HD: C) 38.15GB (HD: D) 0.5GB (HD: F) 0GB

Kommentar
Fra : psyko1

Dato : 30-01-05 22:14

hvordan laver man baner i cs

Kommentar
Fra : psyko1

Dato : 30-01-05 22:16

hxfhfhfhm,hckkljkævghg hgkddddddddhh()((&(¤"!#%#¤"#¤¤#"¤¤#"!"!! hvordan er en nitokapel er det sodan her ?=()/````%¤#""#¤%%%%%¤55554542646613 mb
"

Kommentar
Fra : psyko1

Dato : 30-01-05 22:18

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxwssssssssssssssssssssrddffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff777777////////////////////////////////&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤#################################******************************************************************************************

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 02-02-05 08:26

??? hva er du på?? speed?

Accepteret svar
Fra : jjen

Modtaget 300 point
Dato : 10-03-05 15:48

Installer XP! for nogle 98 kan ikke finde ud af det!

Godkendelse af svar
Fra : Jonner2be

Dato : 10-03-05 16:21

Tak for svaret jjen.