/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Motor diagram til puch Monza 3g søges
Fra : tofle
Vist : 1142 gange
100 point
Dato : 28-12-04 11:29

Motor diagram til puch Monza 3g søges.
Er der en der ligger inde med sådan et??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-12-04 13:14

Du får da ikke meget bedre splittegninger, end dem der er i thansen kataloget, som du kan afhente eller sende bud efter gratis.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tofle

Dato : 28-12-04 13:38

Jo...jeg havde selv et i a4 størrelse, som var super godt.
Men jeg har fået det smidt ud...
Men der må da findes andre som har et

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-12-04 14:13

Der er et her hvis du kan abstraher fra det faktum at den er blæsekølet. Ellers er der ingen forskæld.
http://www.koulu.lieksa.fi/~Anagonda/Lehtileikkeet/Rajaytyskuvat/Puch%201.jpg

http://www.koulu.lieksa.fi/~Anagonda/Lehtileikkeet/Rajaytyskuvat/

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : tofle

Dato : 28-12-04 16:24

Jep...sådan en...men i monza udgave..
(....Ellers er der ingen forskæld....)Jo de er IKKE ens..

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-12-04 16:33

Fra Krumtab til kæde tandhjul er det ens. Da der ikke er ikke ændring i konstruktionen siden 3 gears motoren blev udviklet til produktionen stoppede. Hvor forskellen lyser igennem er at der er spændt en propel på blæse hjulet.

Hvis du ikke kan bruge det. Tjaa så ved jeg ikke.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-12-04 16:38

Jeg mener en propel på svighjulet. Faktisk kun man I Sverige vælge om det skulle være det ene eller andet. Hvor Blæse hjulet var en option.

Så tegningen er ok

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-12-04 20:30

Der er en tegning på denne side der viser en Monza motor, som du kan se er der ikke den store forskæld.
http://user.tninet.se/~eyr284a/puch_doktorn.htm

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 100 point
Dato : 31-12-04 13:08

Hvad så er det noget du kan bruge. ???.

Godkendelse af svar
Fra : tofle

Dato : 02-01-05 20:49

Tak for svaret rpje.