/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Plakat til "Rocket Brothers"???
Fra : m86
Vist : 354 gange
216 point
Dato : 28-12-04 01:01

Hej...
Er der nogen der ved hvor man kan skaffe plakaten til filmen "Rockets Brothers", om Kashmir.
Jeg har søgt overalt, synes jeg, men jeg kan simpelthen ikke finde den nogen steder...

Håber der er nogle der kan hjælpe...

Venlig hilsen Morten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-12-04 01:31

http://www.rocketbrothers.dk/rocketbrothers/nyheder/0002.html

Der reklameres med at den kan købes.

mvh dova

Kommentar
Fra : m86

Dato : 28-12-04 17:44

Ja, men linket går til Gaffas shop, og de har udsolgt, har de skrevet til mig....

Kommentar
Fra : m86

Dato : 28-12-04 17:45

... og de er ikke sikre på at de kan få den igen!
så jeg håbede på at nogle kendte et andet sted den kunne skaffes?!