/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløs antenne?
Fra : schleppegrell
Vist : 384 gange
20 point
Dato : 25-12-04 12:34

Hejsa!

Ville blot høre om, der er nogen, som har styr på trådløs antenne - sådan noget med et ekstra tv i soveværelse, men ikke vil bore halvdelen af huset i stykker for at trække antenneledning?

og så GLÆDELIG JUL!!!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-12-04 14:22

mener du ikke bare sådan en lille antenne, der kan sidde oven på fjernsynet? det er der da ikke problemer med, medmindre du bor i en kælder, der er nok for dårlige modtageforhold.

Kommentar
Fra : schleppegrell

Dato : 25-12-04 14:28

Måske - har kabel-tv i stuen, og vil sgi da også gerne have det i soveværelset; virker de dersens trådløse ting, der somme tider dukker op i reklamerne - og virker de uafhængigt af, hvad der eventuelt kigges i stuen?

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 20 point
Dato : 25-12-04 16:03

jeg købte for ca et par mdr siden en trådløs hos TDC (pris ca 299-), den kunne jeg ikke få til at virke tilfredsstillende,
kunne kun se det samme program på TV nr 2 som på TV nr 1, der var et support tel nr, som jeg kontaktede, det hjalp dog ikke noget
så jeg skyndte mig at levere den tilbage til telefonbutikken

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-12-04 18:20

Du kan ikke overføre fællesantennesignal trådløst!, Desværre. Spørgsmålet har været oppe mange gange her på kandu. Jeg har dog fundet et system der kan, men koster over Kr.10000,00 se mit tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/7850

MVH

Godkendelse af svar
Fra : schleppegrell

Dato : 26-12-04 11:33

Tak for svaret ferik.