/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Er der programmer til at se hvad bruger ~
Fra : dikas
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 23-12-04 23:51

Heiii ..... Er der et program så jeg kan se hvad der bruger min internet forbindelse*??*?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-04 23:53

? ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-12-04 00:27

også ????????? og dikas........ det er vist ikke første gang du skriver det spørgsmål - men ingen fatter vist hvad du mener - så - hvad mener du egentlig ?????????????????????

Hvis du for eks trykker ctrl + alt + del kan du se hvilke hvad din maskine bruger osv osv - er det hvad du mener ?????????

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 24-12-04 06:38

Ikke fordi jeg kan svare, men jeg tror at hvad dikas mener er>>>
Han/Hun søger et program der kan vise hvilken programmer der kommunikere med internettet "lige nu". Ikke et program der bare viser hvilken programmer der "kan" kommunikere med internettet. Og så kan jeg også forstille mig at han/hun også gerne vil vide hvor meget af hans/hendes båndbrede hvert program bruger.

Er der ikke ca. sådan et program du søger dikas?

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 24-12-04 09:05

Tryk-Control-alt-delete-Samtidig
Første fane (pogramm )Anden fane (processor) Tredje fane (ydeevne) Fjerde fane (Netværk)
Det fremgår af teksten hvad der foregår,er det det du mener????

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-12-04 09:54

Jeg tror <dikas> efterlyser en tæller, som fortæller hvor mange MB eller GB der er forbrugt.
I "min" antenneforening har vi et system, som nulstilles hver måned.
www.gvd.dk og herefter "forbrug"
Jeg mener kun denne tæller for for gvd-medlemmer.
/PG

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 24-12-04 11:01

Hejsa....

Her er et program der tæller mb pr. dag.... pr. måned..... total.... både dl og upload....... Den viser dog ikke præcis hvilket program der bruger hvad, kun traffikken til og fra maskinen...... virker fint nok og er gratis......
http://readerror.gmxhome.de/

VH og god jul
mrhan

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 24-12-04 11:36

dbl Wrote:

>kke fordi jeg kan svare, men jeg tror at hvad dikas mener er>>>
>Han/Hun søger et program der kan vise hvilken programmer der kommunikere med internettet "lige nu". Ikke et program der bare viser hvilken programmer der >"kan" kommunikere med internettet. Og så kan jeg også forstille mig at han/hun også gerne vil vide hvor meget af hans/hendes båndbrede hvert program >bruger.

>Er der ikke ca. sådan et program du søger dikas?

>Mvh.
>d.Buus
>www.dbuus.dk

Nemlig.... Et program så jeg ved hvilke programmer der bruger min forbindel se...... :)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-12-04 11:39
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-12-04 12:01

Der er måske noget i denne julegave du kan bruge ?

http://www.slac.stanford.edu/xorg/nmtf/nmtf-tools.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 25-12-04 03:10

ZoneAlarm er en firewall og kan både vise hvilke programmer, der bruger nettet lige nu og giver dig mulighed for at blokere hver enkelt program, hvis du ikke ønsker det skal kunne bruge nettet...

//Søren