/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Optageenhed
Fra : Horst
Vist : 1202 gange
100 point
Dato : 23-12-04 17:05

Jeg har en Amilo D notebook. Derpå har jeg installeret "Skype". Når jeg vil ringe til nogen, får jeg meldingen: Der er ingen optageenher til rådighed for skype.
Nu kommer spørgsmålet: Er der ingen lydkort på notebooken, er hvad er der ellers galt ?
Jeg spørger med de forudsætninger jeg har !!
Specifikationen siger: AUDIO = CS4299 AC97, lydstyrke via taster. Det siger mig ikke noget.

Mvh. og god jul
Horst

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-12-04 17:24

Forsøger du at ringe direkte til en fastnetbruger eller er det en anden bruger du ringer til

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 24-12-04 11:48

Jeg prøver at ringe til en anden bruger

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 24-12-04 13:08

Når du ringer til en anden bruger.
Kan brugeren sætte sin Skype til at
afvise opkald.
accepter alle opkald
blokkere din profil
acceptere dit opkald
Men sender du eller forsøger at ringe op vil modtageren se at du kalder og
skal først acceptere dit kald.

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 27-12-04 20:04

Hej,
tak for jeres respons. Det viste sig, at man kan downloade en Soundcard-fil fra internettet. Nu virker min Skype.

Mvh.
Horst

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 20:47

med det.

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 05-02-05 13:50

Tak for svaret emesen.