/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hurtig udløsning
Fra : gatethereal
Vist : 1236 gange
50 point
Dato : 22-12-04 17:27

Hej
Når mig og min kæreste har sex, får jeg meget hurtig udløsning. Vi har gjort det rigtig mange gange, men det bliver ved med at være det samme. Er der nogen der ved hvorfor? og ved nogen eller har nogen nogle forslag til hvordan jeg kan komme til at "holde" længere i sengen?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-12-04 17:38

tænk på din mor og det tager laaaang tid før du kommer....

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 22-12-04 17:45

Ja, du skal tænke på noget, du SLET ikke tænder på! Min mand tænker på lagkager og klovne....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-12-04 17:45

1) Sørg for at få udløsning lige inden du har sex med kæresten og
2) Brug kondom når I er sammen, det nedsætter følsomheden.
3) Find andre måder at give hende udløsning før eller efter din egen udløsning, så I ikke er afhængige af din rejsning.

Men det er helt normalt og noget, som rigtig mange har oplevet.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-12-04 18:13

Hvorfor? spørger du Det er da fordi du er så glad for hende!
Tænk på noget andet siger nogle!
Nej nej! nyd nu det du er igang med1
Du er sikkert ikke ældre end du er klar igen meget hurtigt, så må du bare finde ud af hvordan du holder hende "varm" så længe. det lærer i hurtigt, og jeg sagde I

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-12-04 18:21

Der kan skrives mere om det emne, jeg slap det lidt hurtigt, jeg mente kun at når i gentager turen et kvarter senere så holder du meget længere, og pigen lærer også at hun har noget at glæde sig til, så hun er hurtigere.
Nogen gange kæler man, til drengen "kommer" og kæler videre til han er parat igen,
HÅBER I FÅR GLÆDE AF MIT INDLÆG

Kommentar
Fra : macau

Dato : 22-12-04 18:26

tænk på din svigermor det holder dig helt sikkert længere.

macau

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-12-04 21:29

Macau:_S
Det ville da ødelægge for meget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-04 21:57

Altså mim svigermor er ellers meget lækker hi hi
Mvh sune
Ps jeg har læst at du bare skal daske kalorius enten mod håndfladen eller maveskindet optil hundrede gange om dagen så nedsætter du også følsomheden og kan derved holde længere. Men dask nu ikke for meget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-12-04 00:28

Det da bare lækker du har såen en dejlig dame

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-04 00:33

Det er slet ikke et problem du er alene om, men mange bliver hjulpet ved at træne i at holde så længe som muligt.
Det foregår ved, at når du kan mærke, at nu er det "snart det sker", så holder I en pause i et stykke tid, og det gør I så nogen gange.
Det tager noget tid, men efterhånden vil du få mere kontrol over det, så du bedre kan styre hvor længe den skal "holde
sig".

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 01:03

gatethereal

Du har fået mange svar, nogle bedre end andre, og nogle tolalt ÅNDSSVAGE.

De gode er kommet fra Birgitta, valde. og dova

Det væsentlige er at du og din kæreste aldrig må tænke på andet end jer når I er i den situation.
Det er jer og jeres kærlighed det drejer sig om. Og hvad skal man så bruge svigermor, mor eller svensk surkål til.

Læs rådene fra Birgitta, valde og dova.

Mit råd til dig er: Det er ikke et spørgsmål om at nå først frem, men om at nå målet samtidigt. Og bruger du/I de andres råd er jeg sikker på at det også vil lykkes for jer.

Kærlig hilsen Arne

P.S.: I øvrigt staves det getthereal. (Grin)

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 23-12-04 10:05

Hejsa

For hurtig udløsning er svært for, mange sexforhold. Det er et stress for dig der gerne vil kunne nyde det noget længere og give din kvinde længere og større nydelse at det pludselig går ud af kontrol og futter af som fyrværkeri med meget kort lunte

Jeg ved ikke hvor gammel du er , men jeg ved af erfaring at problemet er størst i de unge år og aftager af sig selv efterhånden som sex bliver en hverdagsbeskæftigelse - lidt synd at noget så vigtigt og fint som sex kan blive hverdagsagtigt - men det hjælper faktisk at gøre det med den samme i længere tid, så territoriet (hendes krop) bliver velkendt og trygt og lidt mindre ophidsende. Endvidere at den vidunderlige fornemmelse af at være indeni hende og rumstere bliver normal og noget du kan slappe af over for.

Du kan du også træne ved at onanere. Da du sagtens kan få udløsning behøver du ikke at fokusere på målet altså udløsningen, den skal nok komme helt af sig selv, nej, fokuser bevidst på punktet hvor du endnu kan undgå udløsningen. Forsøg at slappe af når du nærmer dig dette punkt, og du ved at lidt mere og løbet er kørt. Hvis du kan lære at slappe af lidt her vil du ændre tilstand og inden du mister erektionen skal du så bare beslutte at fortsætte legen. Denne køren på og slappen af kan faktisk fortsætte lige så længe du synes og derefter giver du bare los og fyrer den af med et brag

På den måde vil du lære at du ikke er uden indflydelse på hvad der foregår. Hvis du har samleje og du har brug for at slappe af så er det godt at hun ved hvad der foregår så det er noget I kan være fælles om. I virkeligheden er det jo fantastisk at du er så glad for hende at det hele løber af med dig. Du skal bare lære at få lidt selvkontrol og afslapning på grænsen (som du må øve dig i at finde) er noget kroppen forstår. Øvelse gør mester.
Hvem siger at der skal være fuld fart over feltet hele tiden. Kvinder får meget bedre orgasmer, flere orgasmer hvis de har god tid til at bygge en solid fornemmelse op indeni. For dem er hele kroppen involveret i en rigtig orgasme og din kæreste vil være dig taknemmelig hvis du slapper lidt af undervejs, også fordi det er nødvendigt for hende at det ikke kun er lokalt hun bliver stimuleret. En kvinde skal spilles på som på et instrument - med stor respekt, indfølelse og vilje. Giv udtryk for hvordan du har det i den måde du berører hende på: Nogen gange blidt og givende, andre gange lidt mere bestemt og krævende. Og den måde du arbejder i hende med dit lem bliver en del af dette udtryk - som så til slut ender i et festfyrværkeri for jer.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-12-04 12:46

som kaptajnkaber siger
Ps! du skal på INGEN måde fortælle det til hende??

Godkendelse af svar
Fra : gatethereal

Dato : 23-12-04 20:23

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 14-01-05 23:07

Måske er dit pikhoved alt for følsomt, og det kan være en af årsagerne til at du får for hurtig udløsning. Det tager tid at få nedsat følsomheden, men det kan lade si gøre. Prøv at trække forhuden tilbage, og lad den være følsom en dag af gangen.Dine underbukser vil være med til at "hærde" dit pikhoved.