/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Betalingsmudul på hjemmeside (dankort)
Fra : jakiil
Vist : 617 gange
80 point
Dato : 21-12-04 14:42

Hej

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside med salg af hundefoder, jeg overvejer at lave et batalingsmudul hvor folk kan betale med dankort, jeg ved at dette kræver en del. Men jeg ved ikke hvad og hvordan men evt laver det? Er der firmaer der udbyder sadanne muduler som man kan intigrere på ens eksisternede hjemmeside?

Jane

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-12-04 14:43

Der er indtil flere firmaer der sælger en færdig løsning, men det kræver også en aftale med PBS så måske du skal få den på plads først

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-12-04 14:56
Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-12-04 17:40

Jeg har ladet mig fortælle, at det koster enmindre herregård med hund og det hele. PBS er et serviceorgan som tager sig betalt for denne tjeneste, så du skal ikke blive forbavset når du høre prisen.
Jeg ville have det lavet på en hjemmeside, somjeg bestyre, men opgav da det ikke kunne betale sig for den forening der har siden.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-12-04 12:11

Wannafind har et "Betalingssystem" på deres sitet.
Klik her http://www.wannafind.dk/ og klik på " Betalingssystem " på deres sitet i menuen.

Der kan du også læse om PBS priser osv.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 04-01-05 18:49

du kan evt benytte ewire
læs her www.ewire.dk
desværre kan der ikke overføres støre beløb end 500,- kr af gangen
men til gengæld kan du se pengene på din ewire konto straks kunden har betalt
du for en mail så snart der er sat penge ind på kontoen

ewire understøtter de fleste betalingskort

Hilsen bjarne