|
| TDC køb ikke der! NUL kundeservice! Fra : Odense | Vist : 379 gange 50 point Dato : 21-12-04 12:42 |
|
Hej! Jeg vil lige sige til dem som påtænker at købe en PC på TDC webshop! Køb den IKKE der! total dårlige sevice, hvis man ønsker penge tilbage hvis man fortryder købet! det tager over 30dage før man får dem! og De svarer ikke på Emails kontakt, og tlf damen er total lige glad når man spørg dem, om noget... hun siger "du må vente til at der sker noget, og jeg har ikke tid til at undersøge sagen da vi har travlt" sikke noget crab at sige af et så stort firma!... så mit råd! køb ikke noget hos TDC! de er en kedlige måde at behandle sine kunder!
Nogen der prøvet det samme !?
| |
| Kommentar Fra : rotw |
Dato : 21-12-04 12:58 |
| | |
| Kommentar Fra : moltov |
Dato : 21-12-04 13:01 |
|
Ked af at du har haft sådan en dårlig oplevelse. Selv har jeg købt en PC via nettet hos DELL. Og jeg er FULDT ud tilfreds her. Så den kan jeg absolut anbefale. De har god service, god pris, og en god oplevelse
Hvis I forstår
VH
Moltov
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 21-12-04 13:05 |
|
Nej, jeg har handlet med dem flere gange og har fået en finservice, men jeg må tilstå, at serviceniveauet er faldet på det seneste, og deres Webshop side er da også reduceret kraftigt.
Det har ellers været fint, at handle et sted hvor der er fri porto hvilket på mindre indkøb nemt kunne udjævne en prisforskel.
Send en officiel klage til TDC netbutik.
TDC Butik
PBAT-LM58
Larslejsstræde 6
0900 København C
Telefon: 33 45 49 62
| |
| Kommentar Fra : rotw |
Dato : 21-12-04 13:13 |
|
8) Betal med kort
Du er bedst beskyttet, hvis du bruger et betalingskort (Dankort, VISA-Dankort, Mastercard, Eurocard, American Express eller et andet betalings- eller kreditkort) når du handler på nettet. Hvis du betaler med kort kan du nemlig altid få pengene tilbage hvis: sælger opkræver mere, end du er blevet oplyst om, at varen ville koste varen ikke bliver leveret du fortryder købet ved at undlade at modtage varen der er hævet penge på din konto, uden du har givet lov Kommer du ud for en af de 4 situationer, skal du først kontakte sælger for at få tilbageført pengene. Lykkes det ikke, kan du kontakte udstederen af det betalingsmiddel, du har anvendt og meddele, at du ønsker det beløb tilbageført, som du er uenig i. Banken eller betalingskortudstederen har så pligt til at sætte pengene ind på din konto igen. Hvis du benytter dig af homebanking gælder dette som regel ikke.
| |
| Kommentar Fra : oz1eqp |
Dato : 21-12-04 16:23 |
|
Jeg kan kun give jer ret i,at kundeservice hos TDC er meget dårlig,de gider jo ikke svare på mail.
Under al kritik når man betaler 1100 kr. i kvatalet for ADSL.
oz1eqp Arne
| |
| Kommentar Fra : Odense |
Dato : 21-12-04 17:19 |
|
Da jeg ringede til TDC damen var hun sådan at de fik så mange klager at hun var træt af hendes arbejde tror jeg, men de skulle ansætte nogen fler til at besvar emails så var problemet nok ikke så stort! men PT. er det meget under middel... jeg tænker også på dem som 6500 kr. kan værer mange penge fo de fleste at undværer i over 30 dage især på til jul men ret ud sagt! TDC får NUL køb fra mig i fremtiden!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|