/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Knallert der gentagende af gange er gået~
Fra : playeren
Vist : 712 gange
20 point
Dato : 21-12-04 00:33

Hejsa

Jeg er indehaver af den nye "pgo g-max 50" og har store startvanskligheder.
Efter de første 200 kilometer, så stoppede min knallert lige pludselig, og ville bare ikke starte igen.
Jeg kan først efter nogle timer, starte den igen.
Det problem opstod ialt 4 gange inden for den første måned.
På værkstedet kunne de ikke finde fejlen, og gav mig så en ny.
Nu er det samme igen sket med den nye, også samme model.

Er der nogle som kender til dette med denne maskine,
eller har andre problemer???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-12-04 00:38

Måske for tæt benzindæksel, når den er godt fyldt, kommer problemet hurtigt, da der hurtigt er et stort vaccum, der holder benzinen tilbage. Når man så, efter den er gået i stå, skruer påfyldningsproppen af, kan man høre luften slippe ind.
Fejlen er at det meget lille hul i påfyldningsproppen, er stoppet, eller aldrig lavet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : TobiasAJ

Dato : 14-01-05 15:36

Jeg havde lidt det samme problem med min StreetM. Det var værst i regnvejr, og jeg var pisse irriteret på det lort!
Nå, men jeg måtte have den lille ned til den lokale forhandler, og de kunne heller ikke finde nogen fejl.
Jeg sendte den så til en anden forhandler, som har forstand på det, og da jeg fik "den lille" igen, kørte den som en drøm.
(Min makker havde også en Street M, med samme problem). Det viste sig så, at den ikke havde stel-forbindelse nok, og det eneste de gjorde ved forhandleren var, at sætte en lille ledning fra kaburatoren op på stellet...
Lyder MEGET mærkeligt, men det hjalp...

Kommentar
Fra : playeren

Dato : 15-01-05 15:46

Tusind tak for alle hendvendelser der har været til dette indlæg... Ja, nogle er heldige med deres maskine, og andre skal kun have problemer. Men da jeg hendvendte mig igen med problemet hos forhandleren, fortalte han, at de havde modtaget et længere brev fra impotøeren, omkring flere fejl på lige netop min model. Det viste sig at den ikke var skærmet af i fronten imod regn og slud. Så de ville indkalde alle som havde købt denne model, og lave det omgånde uden beregning for kunden. Så er der andre der ikke har været inde med deres, eller ikke er blevet kontaktet omkring dette, så må i heller skynde jer at få kontaktet forhandleren omkring dette.
På grund af den fejl, havde regnen og skidtet været inden og ødelægge diverse kabler, som nu er lavet.
Siden fejlen blev lavet, har der ikke været nogle problemer overhovedet med den Og det er jeg bare taknemlig for.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-01-05 17:19

Godt, så kan du jo lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen