/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Tyske regler.. En lille hurtig
Fra : Thylle
Vist : 584 gange
20 point
Dato : 20-12-04 20:16

Nogle der ved hvad dato det er man skal begynde at betale for pant i Tyskland

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-04 20:17

1 januar har jeg hørt.
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-04 20:18

Thylle
Hvis svaret med rettelser i engelsk er accepteret, skal du huske at lukke spørgsmålet.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 20-12-04 20:23

Hejsa

Kan oplyse at lovforslaget om pant på dåser i tyskland ikke bliver til noget
så hvis man stadig skriver under på en exportseddel så slipper man for pant.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 20-12-04 20:27

Helt sikker...! Hvor har du hørt det.. og ved du hvor jeg kan læse noget om det...!

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 20-12-04 20:27

Helt sikker...! Hvor har du hørt det.. og ved du hvor jeg kan læse noget om det...!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-04 20:36

Du kan læse disse sider. Det er endnu uvist hvornår pantsystemet for danskere, der køber øl/sodavand på dåse i Tyskland træder i kraft.

http://www.bryggeriforeningen.dk/get/151.html

http://www.3.tvsyd.dk/page/13?article_id=11774

Hilsen ans og

Godkendelse af svar
Fra : Thylle

Dato : 20-12-04 20:39

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani