/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik i kvikly reklame
Fra : burt28
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 20-12-04 19:14

hej

kan nogen fortælle mig hvad det nummer der afslutter kviklys reklamer i fjernsynet hedder?

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 20-12-04 20:06

Hej.

Det var et af de sværere spørgsmål...
Det er jo ikke sikkert, at det hedder noget som helst, dvs. det kan være det er en musiker, der har siddet og sat det sammen da de lavede reklamen, hvem ved.
Det eneste jeg kan foreslå er at skrive en mail til COOP danmark, de burde ihvertfald vide det.

Mvh
Frederik

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-12-04 20:10

den hedder: bonsoir madame

MVH

Accepteret svar
Fra : Frederik_Gren

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-04 20:14

Nå, ja.. Big Fat Snake..

Bonsoir madame, I know who you are madame.. trala trala.. eller noget i den stil

Frederik

Godkendelse af svar
Fra : burt28

Dato : 20-12-04 20:26

Tak for svaret Frederik_Gren.

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 20-12-04 22:10

Det var så lidt :)