/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Gulvafslibning
Fra : arihjelm
Vist : 1428 gange
10 point
Dato : 20-12-04 16:06

Skal have slebet gulve af i mit nyerhvervede hus. Skal bruge en gulvafsliber der arbejder i det MIDTJYSKE. En hurtig og billig, kvittering ikke nødv. Kender nogen evt en god en til formålet, eller har en af Jer måske en ven der bare kan det pis?

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 20-12-04 17:26

de fleste bygge markeder lejer udstyret ud

Og så er du jo også med til at betale til Mor Danmark

Byggekram
Bauehause
med flere

Kommentar
Fra : HelleMar

Dato : 20-12-04 18:09

Prøv http://www.juniorgroup.dk han er en fin fyr og til at tale med og køre over hele landet
Hilsen Helle

Accepteret svar
Fra : maskinsnedker

Modtaget 10 point
Dato : 29-12-04 11:41

hvor mange m2 skal du have slebet ? bor nær silkeborg

Godkendelse af svar
Fra : arihjelm

Dato : 10-01-05 17:45

Tak for svaret maskinsnedker. Det drejer sig om en let afslibning af ca. 45 kvm, samt en trappeopgang og trapper med fernis. Vi er meget interesserede i et snarligt besøg ang pris. Vi håber at høre fra dig. Fremover kan vi korrespondere via arihjelm76@hotmail.com .

VH. Peter

Kommentar
Fra : arihjelm

Dato : 10-01-05 17:46

Ca. 45 kvm lettere afslibning, samt en trappeopgang med fernis inkl. trapper!

Kommentar
Fra : JacquelineBaird

Dato : 03-04-08 17:20

Tag en snak med Joachim på tlf: 3175 1070 eller på tlf: 4242 4545

hils ham fra jackie, og du spare nok nogle penge...

<a href="http://www.gamagulvservice.dk">gulvafslibning, gulvservice, gulvslibning</a>

Kommentar
Fra : JacquelineBaird

Dato : 03-04-08 17:20

Tag en snak med Joachim på tlf: 3175 1070 eller på tlf: 4242 4545

hils ham fra jackie, og du spare nok nogle penge...

<a href=http://www.gamagulvservice.dk>gulvafslibning, gulvservice, gulvslibning</a>