/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hvor får jeg fat i flash og front-page
Fra : BaloO_niclas
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 13-08-02 16:00

skal jeg købe det i en butik har kigget men ingen har den slags ting
hvis jeg kan daoenloade det hvor kan jeg så det pl hjælp mig

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 13-08-02 16:11

Prøv hos Ravenholm computing, der kan du i hvert fald købe Flash.
http://www.ravenholm.dk

venlig hilsen
dorthe

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-08-02 16:18

Og frontpage får du ved at henvende dig til en microsoft autoriseret forhandler, det er
næsten alle i hvertifald kan de skaffe den hjem.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-02 22:12

Flash og Frontpage .....Frontpage kan jo stort set købes snart sagt over alt ....så den i Bilka en gang. Det er jo ihvert fald ikke lovligt at få den brændt over på en CD hvis man kender en der har Officepakken !!!
Ligeledes kan Flash jo osse købes ( mange steder ) -----den er heller ikke lovlig at downloade eksempelvis fra nettet, og så evt. cracke.----

Hvis du vil have Flash kan du downloade en testversion INDEN du tager den store tegnebog frem og køber den .....
hent testversion her : http://www.macromedia.com/software/trial_download/
OG HUSK man må ikke cracke den slags ting.

Kommentar
Fra : BaloO_niclas

Dato : 14-08-02 16:17

tak alle det var pænt af jer især tak til fnollerpige
hvis du vil kan du skrive din kommentar igen bare som et svar og jeg kan så give dig 50 points

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-02 18:26

Jammen så skriver jeg det osse som et svar !!! ( tror vist jeg skal have sat mig lidt ind i det her system, men det kan du måske hjælpe mig med så )

Flash og Frontpage .....Frontpage kan jo stort set købes snart sagt over alt ....så den i Bilka en gang. Det er jo ihvert fald ikke lovligt at få den brændt over på en CD hvis man kender en der har Officepakken !!!
Ligeledes kan Flash jo osse købes ( mange steder ) ----- den er heller ikke lovlig at downloade eksempelvis fra nettet, og så evt. cracke. ----

Hvis du vil have Flash kan du downloade en testversion INDEN du tager den store tegnebog frem og køber den .....
hent testversion her : http://www.macromedia.com/software/trial_download/
OG HUSK man må ikke cracke den slags ting.