/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
F@mily Net pc (netkorts driver mangler)
Fra : popey
Vist : 674 gange
40 point
Dato : 18-12-04 18:36

Er der nogen som ligger inde med en netkorts driver for F@mily Net pc. Styresystem er Win98 SE

Jeg aner ikke hvilket type kort som sidder i denne "pc"

Viele Grüsse

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-12-04 18:40

Du må lige pille siden og se hvad det hedder

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 18:49

jeps hvad hedder kortet??

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 18-12-04 19:16

Download Everest
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

Der burde du kunne se hvilket netkort du har og der er osse link til download af denne!

Godkendelse af svar
Fra : popey

Dato : 18-12-04 20:31

Tak for svaret tedd.

Fin stump software som man vil gemme til sennere brug - Netværket er sat op. Døjer dog med at se maskinen f@mily pc'en på min win xp maskine og omvendt

endnu en gang tak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-12-04 20:38

popey, prøv, at installere protokollen IPX/SPX (NW Link Netbios) på begge maskiner i Egenskaber for LAN forbindelse og husk, at der skal laves undtagelse i evt. Firewall.

Kommentar
Fra : popey

Dato : 18-12-04 20:40

jeg prøver lige at kigge på det - mange tak