/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
60Hz spil til 50Hz fjernsyn.
Fra : Freaken
Vist : 447 gange
134 point
Dato : 18-12-04 13:19

Hej. Jeg har lige fået erhvervet mig en playstation 2 med chip. Problemet er bare at de fleste brændte spil er brændt med 60 Hz. Og mit TV er kun på 50 Hz. Det resultere i at skærmbilleder kun bliver vist i Sort/hvid. Men det virker fint med de 50 Hz spil. HVad kan jeg gøre for at få det til at vise korrekt?
Mit fjersyn vil jeg helst ikke af med.
Er der en (fusker)måde, hvor jeg kan komme til at spille mine spil i farver?

Håber i Kan hjælpe.

Freaken

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 14:23
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 14:24
Kommentar
Fra : Freaken

Dato : 19-12-04 11:29

Hej rotw.

Dit link kunne desværre ikke hjælpe mig, idet jeg har en PS2.
Jeg har købt et kabel "KK RGB Kabel+ A/V" Der skulle gøre at jeg kunne se god kvalitet på RGB. Men desværre ligger landet sådan, at det ikke er min Playstation 2 den er galt med, men mit TV. Det viser kun 50 Hz. Og der har kablet ingen nytte.
Jeg håber du har et andet svar.

Hilsen Freaken.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-12-04 12:07

er der ikke auto detekt med på spillene ?freks. tekken3 eller 4 der ligge muligheden for 50 / 60 eller auto så går ud fra er det er et program der skal ligge i spillet

Kommentar
Fra : Freaken

Dato : 19-12-04 16:35

Hej Igen. c", ) Det er bare sådan, at brændte spil tit er downloaded fra USA. Og for at spillet skal fylde mindre, fjerner de den menu. Så det er der desværre ingen mulighed for.... :0( Men kan jeg lave noget fusk med mit TV?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-12-04 18:19

nej