/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Rigshospitalets stofskiftekur?
Fra : Mafiozo
Vist : 6650 gange
100 point
Dato : 16-12-04 19:50

Hvor kan jeg få Rigshospitalets stofskiftekur?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:58

håber faktisk ikke du kan få fat i den - den har ingenting med rigshospitalet at gøre overhovedet - det er en af de der vandrehistorier - prøv med en anerkendt og god kostforandring i stedet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-04 19:58

Det ved jeg ikke, men jeg kan fortælle dig, at den kur ikke har en disse med Rigshospitalet at gøre.
Det er en fup-kur, som der findes utallige af rundt omkring, og som i værste fald kan være direkte skadelige at følge.

Beklager, det var ikke det du ville høre, men sådan er det.

mvh dova

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-12-04 19:59
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 20:02

sikke dejlig enighed indtil videre

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-12-04 20:03
Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-04 20:05

Ja det kan vi godt blive enige om, min veninde prøvede den trods advarsler for år tilbage, og hun blev syg. Maven gik totalt i stå, og hun blev dehydreret fordi kuren indebærer, at en stor del af det væske man skal have består af kaffe, som jo har en vis vanddrivende effekt.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 16-12-04 20:16

prøv her hvor der er en der ved noget om tingene - der er mange der har haft gode resultater

http://slankigen.webbyen.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Mafiozo

Dato : 16-12-04 22:15

Tak for svaret miritdk. En faktisk rigtig go side.

Kommentar
Fra : Mafiozo

Dato : 16-12-04 22:27

Jeg takker for advarslerne Men er der ikke en måde man kan tabe sig hurtigt på, det er ikke så meget. Men det sidder på maven og er ikke til at komme af med. Nogen der kan hjælpe.?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-12-04 23:41

Godt nok har du lukket spørgsmålet, men vægtkonsulenternes kostprogram er effektivt. Min lillebror har smidt 70 kg (godt og vel) på det, og jeg har smidt 26. Men hvis det kun sidder på maven, er det så ikke bare dine mavemuskler, der er slappe??
Hilsen Jette