/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu kan godt alligevel...
Fra : Axelise
Vist : 270 gange
5 point
Dato : 16-12-04 15:44

Jeg har for nylig brokket mig over, at Kandu service ikke duer til en skid....
Jeg har i dag fået en venlig mail fra en Kandu medarbejder omkring mit problem med et spørgsmål og points, der forsvandt.
Så jeg vil bare sige, at jeg med glæde kan konstatere, at Kandu service åbenbart duer alligevel!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 15:48

Det er da rart at høre

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-12-04 15:49

Glædelig besked til alle brugere på kandu.dk

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-04 15:49

Axelise, jeg har nogle gange haft samme positive oplevelse med kandu.dk Teamet som du, så sent som igår modtog jeg også en venlig mail fra kandu.dk der var glade for min oplysning og dermed kunne fjerne et tips uden indhold.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-12-04 15:49

Ja, og jeg har de sidste tre dage fået 4 mails fra dem. Så de svarer altså, det tager bare sin tid. Men måske har de så travlt med at læse mails fra folk der brokker sig over den til tider manglende hastighed og fejl-sider, at de ikke kan nå at komme igennem dem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 15:51

hahahaha endnu mere om kandu og deres point -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 15:55

Axelise

Fik du så dine point retur?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 16:15

ja jeg håber også jeg få et svar på min mail inden 2010

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-12-04 17:54

Hvor er jeg glad for, at læse denne tråd
......at der igen er gang i returmailene fra Kandu.dk er skønt - måske jeg så snart får svar på mit spørgsmål om hvad der er blevet af min brødrister

Men godt med ros til Teamet, istedet for kritik

// Toupie

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 16-12-04 19:18

Jeg har ikke fået mine points tilbage....men dem forærer jeg til Kandu i julegave!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-12-04 19:50

Kandu teamet er åbenbart i julehumør

Herligt - og julen varer lige til påske.......

MVjulehilsen
Hanne

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 5 point
Dato : 25-02-05 02:43

Axelise, har du ikke glemt at lukke spørgsmålet????????
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 25-02-05 17:19

Tak for svaret Jernladyen.
Jo, det havde jeg sørme! Jeg havde glemt alt om det spørgsmål!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-02-05 17:22

Nå, bedre sent end aldrig. Så er der en mindre i ubesvarede spørgsmål. Det er rart.
Hilsen Jette