/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ikke læse svar
Fra : HansJensen41
Vist : 452 gange
21 point
Dato : 16-12-04 11:55

Jeg har ikke point nok til at købe et svar. Står der.
Det forstår jeg ikke rigtig. Jeg er ikke spor interesseret i flotte præmier, men i at finde svar på mine spørgsmål om vore "hjertebørn" (nå, det er måske lige i overkanten). Jeg er inde at vende adskillige gange om dagen, og hvad superpoints og superbruger-ih-hvor-er-jeg-dygtig.... er for noget, er endnu ikke gået op for mig. Jeg har problemer nok med overhovedet at kunne lukke et spørgsmål og give point.
Hvordan kommer jeg ind i varmen igen? Skal jeg melde mig helt ud af programmet, og melde mig ind igen under en ny identitet? Forklaringen under "Pointsystemet" er ikke til megen hjælp. Ganske vist kunne jeg melde mig som superbruger, men der står ikke lige noget om, hvordan. Jeg kan også blive en af de heldige, der bedømmer dit og dat, men der står ikke noget om, hvordan. Det er ellers en meget, meget fin og velredigeret liste.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 16-12-04 12:01

Jeg har forstået det sådan at man får 20 point, hver gang man logger på (dog kun een gang pr dag).
Hvad vi så skal med pointene - ud over at udveksle dem her, og komme i betragtning til en månedspræmie - det er en gåde.)
Men mangler du point, så besvar mit spørgsmål om navn (opretter det lige nu).

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-12-04 12:01

Jeg forstår ikke dit spørgsmål.... set på din profil, og ser at du er superbruger.
Du får 20 point hver dag du er på kandu.dk.

Jeg ved ikke hvor mange point du har, men du må da kunne se om det er rigtigt hvad kandu.dk svarer.

HansJensen41 (Superbruger)

Medlemsnummer 101874
Brugernavn HansJensen41

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-12-04 12:02

Det er "Ledige point" øverst på siden der skal bruges til at købe spørgsmål.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 12:23

her er en meget fint svar på nået af dit spørgsmål

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 12:28

når der kommer i tips i en af de kalgorier du abonmentere på skal du "være hurtig" så får du mulighedden for at give stjerner (får som regl en mail hvor der stå du har mulighed får at give stjerne) skal "være hurtig" til at gå ind på tipset

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-04 12:35

Her er en udførlig forklaring på hvordan du tjener point.
http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 13:45

under ledige point foroven til højre kan du se hvor mange - eller få - point du har at bruge af - har du ikke nok til det svaret kræver ved køb - er det derfor du får den besked

Kommentar
Fra : rotw