/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
pallenoc????
Fra : dat
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 15-12-04 15:41

Hej.
Har du også forstand på afsendelse af E-mails fra hjemmeside - UDEN at den der besøger hjemmesiden, skal bruge sit eget postprogram. Læs evt. Spørgsmålet under PHP!!! Bare nysgærrig?
Mvh
dat

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-04 16:31

Så vidt jeg er orienteret og den måde mine hjemmesider er opbygget på, så når brugeren klikker på mit/sitets email-ikon, så åbner vedkommendes eget installerede mailprogram op og hvor han/hun kan kan skrive og sender mailen. Jeg vil ikke udelukke at det kan gøres på andre måder??!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 15-12-04 16:43

Tak for svaret pallenoc.
Det kan det - men der er ikke rigtig nogen der kan give mig det rigtige svar. Nå - men jeg har jo så meget andet at kaste mig over.
Tak for hjælpen - og Go´ Jul.
Mvh
dat

Kommentar
Fra : vandahl

Dato : 15-12-04 17:25

Det er nu ikke så svært!
Der er lidt forskel på hvorledes det sættes op! for dit vedkommende er der en gennemgang ved din udbyder: https://www.b-one.net/static/support-faq.do?category=scripts&number=1

Kommentar
Fra : dat

Dato : 15-12-04 19:15

Hej vandahl.
Ja - jeg havde set den side på b-one.dk, MMMMEEEENNNNN så vidt jeg kan gennemskue, sender den kode et brev til MIN E-mail-adresse. Og det er ikke DET jeg er ude efter. Men en besøgende der anbefaler MIN side til en E-mail-adresse jeg IKKE kender!
Mvh
dat

Kommentar
Fra : vandahl

Dato : 15-12-04 20:04

Prøv en gang først at lave selve mailformen.....åben ASP-filen og se lidt på den!
Det er ikke særlig uoverskueligt hvad der skal laves for at det virker.
Nu har jeg ikke set på min egen mail-form....og umiddelbart skal jeg blot lave noget lignende det her:
-Lave en Form for modtager (Evt. give den navnet "modtager")
-Ændre modtager til Request.Form("modtager")

Kommentar
Fra : dat

Dato : 15-12-04 21:17

Sorry - jeg er heller ikke særlig skrap til det her:
Ændre hvad til: Request.Form("modtager")
mvh
dat

Kommentar
Fra : svekjaer