/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvor finder jeg Powerpoint baggrunde?
Fra : jbg
Vist : 1507 gange
100 point
Dato : 15-12-04 10:12

Hvor finder jeg Powerpoint baggrunde?
Skal virke prof og jeg er indstillet på at betale for dem.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-12-04 10:35

Afhøngig af hvilken Office pakke du har, ligger der "tonsvis" af baggrunde i pakken.
Hvis det ikke er et svar, så uddyb venligst dit spørgsmål.
/PG

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 15-12-04 11:00

Men dem der ligger i office pakken har alle, vil gerne have nogle mere specielle!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-04 11:08

Du kan prøve at kigge på denne http://www.powerpointbackgrounds.com/freesample.htm

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-04 11:11
Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 27-12-04 11:51

Jamen, du indsætter da bare et hvilkensomhelst billede, foto eller tegning, indskannet eller fra nettet eller fra et digitalkamera.
Eller lav en firkant i Word, som du udtoner i forskellige farver (klik på den lille pil ved siden af "fyldfarve" og vælg "effekter" og dernæst "forudindstillede") og klik den over i Powerpoint (Ctrl + x i Word, Ctrl + v i Powerpoint). Så anbringer du din tekst oven på billedet i tekstbokse. HUSK at fjerne farve og streg fra tekstboksen, ellers træder billedet ikke igennem.
På den måde kan du have forskellig baggrund på alle dias - og selv bestemme baggrunden.