/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Billion BiPac 640AE router
Fra : Radar3
Vist : 444 gange
60 point
Dato : 13-12-04 23:07

Hi folks.

Nogen der har en idé om, hvorvidt man kan købe <subj.> i DK? Det forlyder jo at det skulle være en god router til en fornuftig pris og en god sikkerhed, men det ser ikke umiddelbart ud til at den kan fås herhjemme. Har prøvet at goog'le efter den i DK, men uden held. Er det noget man skal til udlandet for at hente og i givet fald hvor?

Just my $0.02 worth...
Ole.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-12-04 16:09

Skulle denne router være bedre end dem man kan købe her hjemme?

Accepteret svar
Fra : martin3006

Modtaget 60 point
Dato : 20-01-05 23:14

Sidder her i det kolde nord (Norge) og kan på det varmeste anbefale dig linken forneden. Det er til den største og bedste norske web-shop som jeg har brugt meget og der er aldrig nogen problemer med dem. Linken skal gå direkte til routeren. Jeg har selv Bipac 7402.
Den router du leder efter koster 275 Norske kr, så lavt et beløp er der ikke told på heller.
PS! De har 7 stk på lager.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117609&cks=SER

håber du kan bruge tipset.

Venlig hilsen Martin.

Kommentar
Fra : Radar3

Dato : 27-02-05 19:03

Hej Martin.

Tak for tippet. Har kigget lidt hos komplett.no, og der kunne nok godt være noget man kunne bruge. Men vil der evt. kunne være nogle problemer med at bestille en router fra dem, og efterfølgende returnere den hvis der skulle opstå problemer?

På forhånd tak,
Ole.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-02-05 19:30

Det kan ikke undgås, at toldvæsenet blander sig i handlen. Og en forsendelse tilbage til norge, vil nok være et minus i forhold til at købe en god router i Danmark, hvor du kan gå hen og slå i bordet, hvis det ikke virker som det skal.

Hvorfor gå over åen efter vand?

Kommentar
Fra : Radar3

Dato : 27-02-05 22:35

Tjah, som jeg umiddelbart kan se det, efter at have læst specifikationerne på BiPac routeren, så tilbyder den noget mere sikkerhed end de routere man kan købe herhjemme.

Men kan du evt. guide mig til en router som har nogle af de samme sikkerhedsfeatures som Billion routeren (se evt. www.billion.com for specifikationer på BiPac routeren)? Jeg synes ikke lige umiddelbart at jeg har kunnet finde nogen andre...

Just my $0.02 worth...
Ole.

Godkendelse af svar
Fra : Radar3

Dato : 07-03-05 11:02

Jeg tror vi lukker den her. Tak Martin, for svaret.