/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Football Manager 2005 update til dansk!
Fra : W3rzax
Vist : 857 gange
500 point
Dato : 13-12-04 18:09

Jeg har hentet Football Manager 2005 men det er på fransk kan man ikk updatere eller hente et eller andet så den bliver på dansk?

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 13-12-04 19:47

Køb det, så er det på dansk :)

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 13-12-04 20:46

Hmm....

Kommentar
Fra : kroll21

Dato : 13-12-04 22:46

jeg har købt lortet og det er ikke på dansk, vil sætte stor pris på hvis du fortalte hvor man kan downloade det danske sprog!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-12-04 00:02

I Originalen kan man da vælge instaleringssprog! Bl.a Dansk! Så hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 14-12-04 16:37

Ja d kan godt være men nu vil gerne vide om man kan hente et eller andet så man kan få det på dansK!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 12:18

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 08-01-05 17:41

Du kan ikke hente dansk sprog nej. Det er ikke for sjov man laver det på flere forskellige sprog. Det er fx for at undgå du køber dem billigt fra andre lande, eller henter på nettet. Og accepter et svar ja.

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 08-01-05 18:38

Øhh tosseR! man kan godt hente sårN at spillet blir på dansK! har jeg fundet ud a! såhh!!! :D Hmm vil ikk give jer nogle poinT!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 19:55

Det er så i orden! Bare du fik løst dit problem!

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 31-01-05 21:21

kan du så ikke også lige fortælle os andre hvordan man gør.. har købt mit på play.com men det er os uden dansk tekst..

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 08-02-05 13:34

hent det med et hente prograM! emule F.eks

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 09-02-05 09:56

well.. en måde at gøre det på er at hente demo'en og installere den.. derefter tager man så den danske sprogfil og sætter ind til sit fulde spil.. og voila.. så kører det på dansk ;)

har ikke selv haft nogle fejl eller nogle problemer med det..

Kommentar
Fra : Oddseren

Dato : 22-09-05 20:42

Et godt sted at søge er på www.sigames.com

Kommentar
Fra : Oddseren

Dato : 22-09-05 20:43

Et godt sted at søge er på www.sigames.com