/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3-Jukebox-program?
Fra : akaup
Vist : 1019 gange
200 point
Dato : 12-12-04 21:18

Jeg søger et program, der laver computeren om til en jukeboks. Forstået på dem måde, at computeren bliver til en avanceret, men ”lige til” Jukeboks, når der er fest i huset. Følgende features ville være smarte at have i et sådant program:

*Man kan maks tilføje ét nummer af gangen – Så det ikke er én person, der bestemmer hvad der skal spilles den næste time.

*Der skal nemt kunne søges blandt sangene – Enten på album, artist eller titel.

*Man kan ikke slette allerede valgte numre – Så ønskede numre ikke bliver slettet.

*Et maks antal numre på playlisten – så der ikke går for lang tid til at man hører det ønskede nummer.

* Evt. password til at ”omgå” programmet/”Alt+Tabulator” til andre Windows programmer.

Jeg ved, at der findes et lignende program til Linux, men har ikke lige navnet. Så hvis der er nogle, der kender programmer, der opfylder noget af ovenstående (og helst er gratis), så hører jeg gerne nærmere.

Mvh. Andreas Kaup.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 21:58

prøv med musicbox ;) - fortrinlig til formålet

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 12-12-04 22:00

Jeg vil da anbefale at du så forvandler din PC til et B&O anlæg

Gratis player kan hentes på http://www.bang-olufsen.com/sw1216.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 22:13

CarstenGP - det var slet ikke nogen dum link - ny for mig - og ganske interessant ;.)

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 12-12-04 22:34

Ja, jeg legede med den for noget tid siden, og den er faktisk utrolig avanceret, som B&O nu engang skal være *S*

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 13-12-04 11:12

>prøv med musicbox ;) - fortrinlig til formålet

Hvad er det og hvor findes det

Mvh. Andreas.

Accepteret svar
Fra : AndersTvede

Modtaget 200 point
Dato : 22-12-04 12:55

Jeg har virkeligt gode erfaringer med Winamp. og det kan hentes gratis på www.winamp.com det opfylder alle dine ønsker

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 23-12-04 23:55

Hej Anders.

Jeg kender godt Winamp, men synes ikke rigtigt at det er specifikt nok til de ønsker jeg har - men muligvis kan det sættes op til de krav jeg har - evt. med en plugin? Er det noget, du har erfaring med?

Mvh. Andreas.

Godkendelse af svar
Fra : akaup

Dato : 21-04-05 23:08

Tak for svaret AndersTvede.